صفحه اصلی / استان ها / کردستان / انتقاد استاندار کردستان از دخالت برخی از نمایندگان در روند انتصاب فرمانداران

انتقاد استاندار کردستان از دخالت برخی از نمایندگان در روند انتصاب فرمانداران

استاندار کردستان با انتقاد از دخالت برخی از نمایندگان استان در تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات فرمانداران؛ از نمایندگان استان خواست که توسعه کردستان را بیشتر مدنظر قرار دهند.

استاندار کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز، بهمن مرادنیا روز شنبه در جلسه تنظیم بازار که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز در استان وجود دارد فقط خاص این استان نیست و در سایر نقاط کشور هم وجود دارد.

وی با بیان این‌که همه به جنگ اقتصادی مابین ایران و آمریکا و متحدانش واقف هستیم، افزود: فضای مجازی متاسفانه بیشتر این مسایل را دامن می‌زند و مسایل دروغ را بزرگ جلوه می‌دهد.

استاندار کردستان با اشاره به شیوع یک بیماری ویروسی در شهر قروه، عنوان کرد: امروز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است که این مسمومیت ویروسی ارتباطی با توزیع گوشت قرمز در این شهرستان ندارد اما متاسفانه در فضای مجازی علت این بیماری را ناشی از توزیع گوشت قرمز شایعه کرده بودند.

وی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه‌ها در این زمینه ضعیف عمل کرده‌اند چون بلافاصله باید واکنش نشان می‌دادند. رسانه‌ها باید در این مقطع حساس کمک کنند که مردم استرس نداشته باشند.

مرادنیا تصریح کرد: در خارج از کشور هم تیم‌های مختلفی بر روی فصاسازی رسانه‌ای کار می‌کنند که متاسفانه باعث شده وقتی کالایی گران می‌شود مردم برای خرید آن صف بکشند.

وی با عنوان این‌که همه مشکلات و کاستی‌ها را نباید به دولت نسبت دهیم، گفت: همه مسئولان در حال تلاش هستند که لازم است رسانه ها نیز کمک کنند تا مشکلات مردم کمتر شود.

استاندار کردستان هم‌چنین ذکر کرد: بخشی از مشکلاتی که در کردستان وجود دارد مربوط به گذشته است؛ مثلا در بحث تخصیص آب در گذشته محدودیت ایجاد شده است و یا در بحث مالیات، در استان‌های صنعتی ۸۰ درصد مالیات از کارخانجات اخذ می‌شود و ۲۰ درصد از مردم، اما چون استان کردستان یک استان صنعتی نیست این مسئله برعکس است.

وی در پایان با تاکید بر این‌که همه باید توسعه کردستان را بیشتر مدنظر قرار دهیم، خاطرنشان کرد: شش ماه است که فرمانداری یکی از شهرستان‌ها را معطل کردیم چون یکی از نمایندگان بر نمی‌تابد که فلان فرد فرماندار باشد، به دلیل این‌که انتخابات در پیش دارند. نمایندگان اجازه دهند این ارتباطات دوجانبه باشد و با همدلی و همکاری کارها را به پیش ببریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.