صفحه اصلی / استان ها / همدان / پیروزی‌های چشمگیر نظام حاصل مدیریت پیامبرگونه رهبران کبیر انقلاب است
پیروزی‌های چشمگیر نظام حاصل مدیریت پیامبرگونه رهبران کبیر انقلاب است

امام جمعه سابق همدان تاکید کرد:

پیروزی‌های چشمگیر نظام حاصل مدیریت پیامبرگونه رهبران کبیر انقلاب است

نماینده سابق ولی فقیه در استان پیروزی های چشم گیر نظام را حاصل مدیریت پیامبرگونه امام و خلف صالح ایشان دانست و گفت: با هیچ زبانی از خوبی‎ مردم، ادب، لطف و بزرگواری‌شان نمی‌توانم تشکر کنم و تا قیامت شرمنده آنها هستم.

امام جمعه همدان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله غیاث الدین طه محمدی صبح جمعه ۲۴ اسفند در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این‌که  15 سال قبل سرلشکر شهید حسین همدانی به همراه پدر شهیدان حجازی، بنده را از فامنین برای خدمت به عنوان امام جمعه در همدان همراهی کردند اظهارکرد: در نماز جمعه هفته گذشته مردم فهیم و مهربان همدان پس از مراسم خداحافظی به بنده ابراز محبت کردند.

وی با بیان این‌که بر اساس تعهد این امانت را برعهده گرفته و هیچ چشم داشتی جز رضایت خداوند را در نظر نداشتم افزود:این ابراز محبت‌ها نشانه مودت، انسانیت و صداقت است و تا کنون کوتاهی نکردم به گونه ای که زندگی شخصی بنده نیز فدای کارم شد.

امام جمعه سابق همدان با بیان این‌که زمانی آل سعود خود را ولی امر مسلمین معرفی می کردند و مردم را فریفته بودند که اکنون تشت رسوایی آنها به زمین افتاده است و مشخص شد که اصلا مسلمان نیستند عنوان کرد:  سراسر وجود ما عجز و ناتوانی است و آن‌گونه که باید از ایزد الهی معرفت پیدا نکرده و بندگی نکردیم ولی خداوند آنقدر بزرگ است که به عجز انسان نگاه نمی کند.

 وی با بیان اینکه اگر مدیریت پیامبر گونه امام و خلف صالح ایشان نبود این همه پیروزی های چشم گیر وجود نداشت و امیدوارم خداوند این نعمت را از جهان اسلام نگیرد اضافه کرد:همه روحانیون و دانشگاهیان بر این مسئله دقت کنند امروز رهبر ما بزرگ منادی وحدت در جهان اسلام است و ما وظیفه داریم که حامی رهبر در برابر دنیای شرک و کفر باشیم.

امام جمعه سابق همدان با اشاره به دیدار خبرگان با رهبری و تقاضا از رهبری برای این که این وظیفه را از دوشش بردارند، گفت:خاطر ندارم نامه‌ای نوشته باشم و کارگزاری درخواست مرا انجام نداده باشد مگر اینکه قانون اجازه نداده باشد.

طه محمدی در پایان با بیان این‌که کارکنان دفتر نماینده ولی‌فقیه که انصافا از نیروهای انقلابی و ولایی هستند و کمترین حقوق را می گرفتند از آیت الله شعبانی خواست از نیروهای زبده در انجام فعالیت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.