صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ساری: امیدوارم مرحله بعد به ناپولی نخوریم
ساری: امیدوارم مرحله بعد به ناپولی نخوریم

ساری: امیدوارم مرحله بعد به ناپولی نخوریم

سرمربی تیم فوتبال چلسی دوست ندارد در مرحله بعد با تیم سابق خود یعنی ناپولی روبرو شود.

مائوریسیو ساری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، تیم فوتبال چلسی دیشب (پنج‌شنبه‌) در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف دینامو کیف رفت و موفق شد با پنج گل این تیم را در هم بکوبد تا آبی‌های لندن در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری قاطع هشت بر صفر راهی مرحله بعد این رقابت‌ها شود.

مائوریسیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری بعد از دیدار با دیناموکیف، گفت‌: در بازی رفت برد خوبی را به دست آورده بودیم و در این بازی کارمان آسان بود و زمانی که گل اول را به ثمر رساندیم بازی تقریباً تمام شد. باید خودمان برای مرحله بعد این رقابت‌ها آماده کنیم.

ساری در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با ناپولی تیم سابقش روبرو شود یا خیر؟ اضافه کرد: من ترجیح می‌دهم با ناپولی در دیدار فینال روبرو شوم. دوست دارم هم چلسی و هم ناپولی به فینال برسند. من رابطه بسیار خوبی با هواداران ناپولی و مردم شهر ناپل دارم. به همین خاطر دوست ندارم در مرحله بعد با این تیم روبرو شوم چون مجبور خواهم شد در شهر ناپل برابر هواداران این تیم قرار بگیرم.

سرمربی ایتالیایی چلسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره درخشش اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی خود، گفت‌: همه این را می‌دانیم که ژیرو بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود. او در مواقع حساس می‌تواند به تیم ما کمک کند و برای ما گلزنی کند. خیلی خوشحال هستم که او توانست در این مسابقه برای ما هت‌تریک کند. او در بازی‌های بعدی هم قطعاً برای ما به میدان خواهد رفت.

اولیویه ژیرو با هت‌تریک در این مسابقه به اولین بازیکن چلسی بعد از دیدیه دروگبا تبدیل شد که توانست در یک دیدار خارج از خانه در رقابت‌های اروپایی هت‌تریک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.