صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهاجری: وجدانم بعد از بازی با تراکتورسازی راحت بود/ ذهن‌های بیمار همیشه هستند

مهاجری: وجدانم بعد از بازی با تراکتورسازی راحت بود/ ذهن‌های بیمار همیشه هستند

سرمربی ماشین سازی می‌گوید تیمش ثابت می کند که شایسته نتایج خوب است.

رضا مهاجری

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی و ماشین‌سازی فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. رضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه تیمش بازی سختی مقابل پارس جنوبی جم دارد، اظهار کرد: فوتبال ما به جایی رسیده است که تیم‌ها شناخت کاملی از تفکرات، سیستم و نوع بازی، نقاط ضعف و قوت یکدیگر دارند. به نظرم تیمی می‌تواند موفق‌تر باشد که انگیزه روانی بیشتری داشته و فعل خواستن را بتواند به خوبی صرف کند.

او افزود: خدا را شکر بازیکنان ما در این چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. ما روند خوبی را در نیم‌فصل دوم شروع کرده بودیم که متأسفانه در دو دیدار گذشته در این روند وقفه به وجود آمد. امیدوارم از بازی با پارس جنوبی ثابت کنیم که همان تیم شایسته هستیم، هرچند بضاعت تیم ما معدود است ولی من به بازیکنان خودم باور و ایمان دارم و می‌دانم که تا الان که کارهای بزرگی انجام دادند در ادامه لیگ و در بازی‌های باقی مانده نیز می‌توانند از اعتبار فوتبال آذربایجان دفاع کنند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اضافه کرد: اینکه چه رتبه و جایگاهی به دست می‌آوریم بحث جداست اما مهم عملکرد تیم است. ما در بازی با تراکتورسازی عملکردمان به مراتب بهتر از تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال بود اما متأسفانه یک سری ذهن‌های بیمار همیشه وجود دارند. من از باخت تیمم دفاع نمی‌کنم بلکه از عملکرد مردانه بازیکنانم صحبت می‌کنم. من بعد از بازی با تراکتور به لحاظ وجدانی راحت بودم چون می‌دانستم که بازیکنانم با تمام توان‌شان بازی کردند و جنگیدند.

مهاجری تأکید کرد: دیدار فردا جدال دو تیمی است که جایگاه نزدیکی در جدول دارند. مطمئناً پیروزی در این بازی می‌تواند روند بهتری برای تیم ماشین‌سازی در مسابقات آینده رقم بزند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره غایبان تیمش نیز گفت: ما به غیر از حسین کنعانی‌زادگان که در بازی با تراکتورسازی ۴ کارته شد و همچنین محسن یوسفی که کماکان مصدوم است، بقیه بازیکنانمان را در اختیار داریم و ان‌شاءالله در مسابقه فردا با توجه به نیازمان و شرایط بازی از آنها استفاده خواهیم کرد.

مهاجری راجع به اینکه هوای شهرستان جم در ساعات بعدازظهر سرد می‌شود و آیا این موضوع ممکن است در کار تیمش خلل وارد کند، عنوان کرد: همانطور که گفتم ما باید برای هر بازی آمادگی کامل داشته باشیم. مهم میل خواستن در بازیکنان تیم است که اگر این میل ایجاد شود، گرما، سرما و مواردی از این دست مسائلی نیستند که سد راه نتیجه‌گیری‌های تیم ما شوند.

او در خاتمه درباره برنامه تیمش بعد از بازی فردا توضیح داد: ما پس از این بازی به تبریز برمی‌گردیم و تا روز بیست و هفتم اسفند ماه که برای این روز یک بازی دوستانه تدارک دیده‌ایم تمرینات‌مان را انجام خواهیم داد. در ادامه تمرینات ما به مدت ۴ روز تعطیل خواهد بود و از روز سوم فروردین ماه کارمان را برای دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم استارت خواهیم زد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.