صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کلوپ رو در روی کواچ، پذیرایی بایرن مونیخ از لک لک‌ها
کلوپ رو در روی کواچ، پذیرایی بایرن مونیخ از لک لک‌ها

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

کلوپ رو در روی کواچ، پذیرایی بایرن مونیخ از لک لک‌ها

بایرن مونیخ در دیدار برگشت خود در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار خواهند گرفت.

لیورپول - بایرن

به گزارش کسب و کار نیوز، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار چهارشنبه شب به پایان می‌رسد. در حساس‌ترین دیدار بایرن مونیخ در حالی برابر لیورپول قرار می‌گیرد که در دیدار رفت جدال دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. حالا بایرن مونیخ که در هفته‌های اخیر بسیار خوب شده است به مصاف لیورپول خواهد رفت.

در این دیدار نیز بایرن مونیخ نمی‌تواند توماس مولر را در ترکیب خود داشته باشد و این بازیکن دومین جلسه محرومیت خود را سپری خواهد کرد ولی فان دایک بعد از سپری کردن یک جلسه محرومیت در بازی رفت، به این دیدار می‌رسد.

بایرن مونیخ می‌خواهد برای هشتمین فصل پیاپی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. آنها آخرین بار در فصل ۱۱-۲۰۱۰ با شکست برابر اینتر در یک هشتم نهایی حذف شدند.

آنها در بازی رفت نتوانستند حتی یک شوت در چارچوب به سمت دروازه لیورپول داشته باشند که در چهار سال اخیر در لیگ قهرمانان بی سابقه بوده است.

در دیگر دیدار بارسلونا باید در حالی در دیدار برگشت برابر لئون قرار گیرد که دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. بارسلونا تاکنون تمامی دیدارهای خانگی خود را برابر لئون برنده شده است و در این دیدارها ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۲ گل دریافت کرده است.

تیم‌های فرانسوی ۹ بار برابر بارسلونا در نیوکمپ بازی کردند و در هیچ دیداری نتوانستند مقابل آبی و اناری‌ها کلین شیت کنند و فقط پاری سن ژرمن بود که توانست شکست نخورد و در سال ۲۰۱۳ برابر بارسلونا به تساوی یک بر یک رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.