صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / همه رکوردهای رونالدو پس از هت‌تریک در لیگ قهرمانان
همه رکوردهای رونالدو پس از هت‌تریک در لیگ قهرمانان

همه رکوردهای رونالدو پس از هت‌تریک در لیگ قهرمانان

مهاجم یوونتوس با هت‌تریک برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان رکوردهای جدیدی به نام خود به ثبت رسید.

کریستیانو رونالدو

به گزارش کسب و کار نیوز، کریستیانو رونالدو شب فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا داشت و با سه گلی که به ثمر رساند توانست شکست ۲ بر صفر یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید را جبران و تیمش را راهی دور بعد کند.

دو گل نخست مهاجم یوونتوس با ضربه سر به ثمر رسید. بر اساس آمار میسترچیپ رونالدو نخستین بازیکنی است که دو گل با ضربه سر در یک بازی به اتلتیکو در لیگ قهرمانان می‌زند.

او بیست و دومین گلش را از این طریق در این رقابت‌ها به ثمر رساند. هیچ بازیکنی در تاریخ این بازی‌ها از رکورد ۱۴ گل عبور نکرده است.

مهاجم پرتغالی سومین گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او چهارمین هت‌تریک خود را برابر اتلتیکو به ثبت رساند. سه هت‌تریک برابر یان اوبلاک اتفاق افتاد که این کار مانند صعود به اورست بدون اکسیژن است.

رونالدو توانست به رکورد لیونل مسی در بیشترین هت‌تریک (۸) در لیگ قهرمانان برسد. مهاجم بارسا در هجدهم سپتامبر ۲۰۱۸ به این رکورد دست یافته بود.

ستاره یوونتوس دیشب صد و بیست و سومین گلش را در تاریخ لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا بیش از ۱۱۸ تیمی (درمجموع ۱۴۰ تیم رقابت کردند) که در این بازی‌ها حضور داشتند گلزنی کند. اتلتیکو نیز جزو این تیم‌هاست و تنها ۱۱۸ بار گلزنی کرده است.

مهاجم پرتغالی بیش از همه بازیکنان در مراحل حذفی گلزنی کرده است. او ۶۳ بار در این مرحله‌ها دروازه حریفان را باز کرد. پس از رونالدو، مسی با ۴۰ گل، توماس مولر ۲۱، روبرت لواندوفسکی ۱۹، رائول گونسالس ۱۸، شوفچنکو ۱۷، کریم بنزما ۱۶، فیلیپو اینزاگی و آرین روبن ۱۵، دیدیه دروگبا و وین رونی ۱۴ گل به ثمر رساندند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.