صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مدیرعامل رئال مادرید: دوباره بهترین سرمربی جهان به مادرید بازگشت
مدیرعامل رئال مادرید: دوباره بهترین سرمربی جهان به مادرید بازگشت

پس از انتخاب مجدد زیدان؛

مدیرعامل رئال مادرید: دوباره بهترین سرمربی جهان به مادرید بازگشت

رئیس باشگاه رئال مادرید پس از انتخاب مجدد زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید و برکناری سانتیاگو سولاری، با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت: دوباره بهترین سرمربی جهان به مادرید بازگشت. او معرف بزرگی باشگاه خواهد بود. از او به خاطر حضور در این باشگاه پرافتخار تشکر می‌کنم.

فلورنتینو پرس زین الدین زیدان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، فلورنتینو پرس افزود: در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته‌ایم. این بازیکنان عناوین فوق‌العاده‌ای را به باشگاه داده‌اند. آن‌ها افتخار ما هستند و نباید تلاش‌شان را برای به دست آوردن عناوین فراموش کنیم. آن‌ها همیشه در خاطرمان خواهد ماند.

پرس ادامه داد: نتایج موردنظرمان را کسب نکرده‌ایم. می‌خواهم به کار سولاری اشاره کنم. او تا آخرین لحظه علاقه و تعهدش را به مادرید نشان داد. دوست داریم به همکاری‌اش با باشگاه ادامه دهد.

وی افزود: از لحاظ کار گروهی به سطح موردنظرمان نرسیدیم. می‌خواهیم دوران جدیدی را آغاز کنیم اما امروز در این‌جا حضور داریم تا به زیدان خوش‌آمد بگوییم. تیم را در شرایط بحرانی به دست او سپردیم. زیدان اگر اینجاست به این خاطر است که باشگاه را دوست دارد. زمانی که پنج روز پیش به او گفتیم به مادرید برگرد، علاقه‌اش را به باشگاه نشان داد.

پرس اظهار کرد: دوباره بهترین سرمربی جهان به مادرید بازگشت. او معرف بزرگی باشگاه خواهد بود. از او به خاطر حضور در این باشگاه پرافتخار تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.