صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رحمتی: تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را عوض می‌کنند ولی ما گوش به فرمانیم/ گل‌مان صحیح بود
رحمتی: تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را عوض می‌کنند ولی ما گوش به فرمانیم/ گل‌مان صحیح بود

رحمتی: تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را عوض می‌کنند ولی ما گوش به فرمانیم/ گل‌مان صحیح بود

کاپیتان استقلال با اشاره به اشتباه داور عمانی در بازی تیمش مقابل العین و مردود اعلام کردن گل سالم این تیم، از فدراسیون فوتبال خواست به این موضوع رسیدگی کند.

استقلال و العین

به گزارش کسب و کار نیوز، سید مهدی رحمتی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل العین امارات گفت: در وهله اول از همه هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند. در نیمه نخست مقداری دچار سردرگمی شدیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم. یک گل زدیم و پنج شانس صد درصد گل را از دست دادیم. داوران یکی از گل‌های سالم ما را آفساید گرفتند. استقلال خوب بازی کرد. بدشانسی شامل حال ما شد.

او درباره مشکلات و اشتباهات داوری در بازی تیم‌های ایرانی در آسیا گفت: این موضوع را فدراسیون فوتبال باید با AFC حل کند. باید زورمان بیشتر باشد. می‌بینید تیم‌های سعودی داور بازی‌ها را عوض می‌کنند. ما فقط گوش به فرمان هستیم. نمایندگان ایران به خاطر فشردگی بازی‌ها در فشار هستند. بازیکنان ما خسته شدند و دو بازیکن هم با مصدومیت رو به رو شدند.

کاپیتان استقلال افزود: سه روز دیگر یک بازی حساس در لیگ برتر داریم. شانس قهرمانی در لیگ برتر داریم. از هواداران می‌خواهیم تیم استقلال را حمایت کنند. انگیزه و امید ما روی لیگ برتر است. امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند.

رحمتی دباره نقش هواداران در بازی‌های تیمش گفت: هواداران لطف داشتند. هواداران واقعی استقلال شرایط را درک می‌کنند. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.