صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / از تهران تا ترابزون با دختر پینگ‌پنگ ایران
از تهران تا ترابزون با دختر پینگ‌پنگ ایران

از تهران تا ترابزون با دختر پینگ‌پنگ ایران

ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران گفت: با حضور در لیگ ترکیه سطح کارمان را بالا می‌بریم و این اتفاق می‌تواند شروعی برای لژیونر شدن ما و دیگر دختران ایرانی باشد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: کیفیت مسابقات بالا و تعداد تیم‌های قوی زیاد بود. هر چهار تیمی که به پلی آف آمدند واقعاً قوی بودند به گونه‌ای که با اختلاف خیلی کم آنها را می‌بردیم. تیم‌های دیگر چهار یا پنج بازیکن خوب جذب کردند و از این نظر محدودیتی نداشتند اما تیم ما فقط دو بازیکن غیر بومی داشت و همین باعث شد که از نظر تعیین ترکیب دستمان خالی باشد.

او که قبل از آغاز لیگ به دستمزدها و قراردادهای پایین بانوان اعتراض کرده بود، در این مورد بیان کرد: تا وقتی که قراردادهایمان به مبالغ مردان نزدیک نشوند همیشه معترض هستیم. قراردادهای ما به نسبت تورمی که داریم و قیمتی که برای پینگ پنگ خرج می‌کنیم خیلی پایین است.

ملی پوش تنیس روی میز بانوان در مورد عقد قرارداد با تیم ترابزون اسپور ترکیه گفت: چند وقت پیش فدراسیون ترکیه با مکاتبه‌ای که با فدراسیون ایران انجام داد درخواست دو بازیکن داشت. همین باعث شد که من و مریم صامت با ترابزون قرارداد بستیم. دو مرحله از پلی آف ترکیه باقی مانده است که فروردین و اردیبهشت ماه برگزار می‌شد و ما هم به تیم ملحق می شویم.

او در مورد قرارداد با تیم ترکیه‌ای بیان کرد: هنوز صحبت دقیقی در مورد قرارداد مالی نداشتیم اما چون فقط دو مرحله از پلی آف آنها باقی مانده و ما در این دو مرحله بازی می‌کنیم احتمالاً قراردادمان زیاد نیست و بیشتر برای اینکه سطح کارمان را بالا ببریم به ترکیه می‌رویم. علاوه بر این حضور در ترکیه می‌تواند شروع فصل جدیدی برای لژیونر شدن ما و دیگر بازیکنان باشد.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد پخش تلویزیونی لیگ بانوان گفت: رشته پینگ‌پنگ مخصوصاً در بخش بانوان قبلاً مخاطب نداشت اما در سه سالی که مسابقات مان پخش می‌شود مخاطبان تلویزیونی و کسانی که این ورزش را انتخاب کردند، بیشتر شده است. این موضوع افزایش علاقه مندان به پینگ‌پنگ را نشان می‌دهد. این رشته یکی از کم آسیب‌ترین رشته‌ها است و کسانی که آن را انتخاب می‌کنند، تحصیل کرده و با اخلاق هستند.

شهسواری در مورد عدم استقبال بانوان از مسابقه فینال لیگ اظهار کرد: نمی دانم چرا خانم‌ها به ورزشگاه نیامدند. قبلاً استقبال بهتری می‌کردند. در سایت و کانال فدراسیون اطلاع رسانی می‌شود اما دلیل نیامدن شأن را نمی‌دانم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.