صفحه اصلی / استان ها / کرمان / پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران روغن نباتی گلناز در کرمان
پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران روغن نباتی گلناز در کرمان

نماینده کرمان و راور در مجلس اعلام کرد:

پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران روغن نباتی گلناز در کرمان

نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته یک ماه حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز پرداخت شده و دو ماه حقوق دیگر تا پایان ماه پرداخت می‌شود.

روغن نباتی قو

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در نشستی که در ارتباط با آخرین تصمیمات استانی برای مشکلات شرکت روغن نباتی گلناز برگزار شد، اظهار کرد: ورود همه جانبه دستگاه قضایی، استانداری کرمان و مجموعه شورای کارگری به مسئله کارخانه روغن نباتی گلناز موجب شد تا جلساتی را در تهران و کمیسیون اقتصادی برای رفع مشکل داشته باشیم.

وی ادامه داد: نشست هایی با حضور معاونان وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن، شرکت بازرگانی دولتی و مدیران عامل بانک ملی و سپه برگزار شد و به جمع بندی هایی رسیدیم که با توجه به استراتژی بودن کالای روغن و اهمیت آن برای کشور، این کارخانه سریعا فعال شود. در استان هم کارگروه های رفع موانع تولید، برگزار و مباحث مالیاتی، زیرساختی و بیمه‌ای کارخانه گلناز مطرح شد.

وی ادامه داد: شرکت گلناز مطالبه ۷ میلیارد تومانی از شرکت بازرگانی دولتی دارد که مقرر شد تا سریعا نسبت به پرداخت آن اقدام شود و یا به همان میزان روغن خام در اختیار شرکت گلناز قرار گیرد. 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تحویل ۵۰۰۰ تن روغن خام به کارخانه گلناز اشاره کرد و گفت: چهار خط تولید در کارخانه وجود دارد که با توجه به اهمیت مسئله و صادراتی بودن محصول قبلی این کارخانه و وجود انباری با ظرفیت ۳۹ هزار تن، قرار شد دو خط تولید آن برای رفع نیاز کشور در اختیار شرکت‌ها قرار داده شود.

پورابراهیمی گفت: با توجه به نیاز کشور به تولید روغن و میزان اشتغالی که از این طریق می‌توان در استان ایجاد کرد، دلیلی برای حتی یک روز توقف فعالیت این کارخانه وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.