صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پاکدل: در جریان مشکلات مالی فدراسیون هندبال نیستم/ شانس زیادی برای المپیک نداریم
پاکدل: در جریان مشکلات مالی فدراسیون هندبال نیستم/ شانس زیادی برای المپیک نداریم

پاکدل: در جریان مشکلات مالی فدراسیون هندبال نیستم/ شانس زیادی برای المپیک نداریم

پاکدل بعد از اینکه به عنوان رییس فدراسیون هندبال انتخاب شد گفت: درباره بحث المپیک هم باید جلو برویم تا ببینیم چه می‌شود. عملاً شانس زیادی برای المپیک نخواهیم داشت.

علیرضا پاکدل

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا پاکدل در پاسخ به این سوال که برخی کاندیداها کارت هدیه داده بودند، گفت: خانواده هندبال خانواده فهمیده ای هستند که با علم و آگاهی می آیند و این مسائل روی آنها اثر نمی‌گذارد البته خیلی هم در جریان این موضوع نیستم و امیدوارم این اتفاقات را دیگر شاهد نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی در فدراسیون و موجودی حساب فدراسیون وجود داشت، گفت: خیلی در جریان موضوع نیستم. باید دقیق بررسی کنم که چه مبلغی بوده، چه خرج‌هایی انجام شده و چقدر باقی مانده است. البته ما می‌دانیم که با پیشینه هندبال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم خواهیم کرد و به حمایت کمیته و وزارت نیاز داریم.

پاکدل درباره اینکه جزو جوان‌ترین کاندیدایی بود که توانست رأی مجمع را بگیرد گفت: ۲۰ سال است که در این رشته حضور فعال داشتم. ورزشکار بودم، نایب رئیس و رئیس هیأت بودم. برا ساس نظری که داشتم می‌خواستم با واقعیت‌ها پیش روم. قول اسپانسرهای کلان را ندادم چون می دانم مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد.

وی در خصوص توجهش به لیگ برتر هندبال و رفع مشکلات حاشیه‌ای در لیگ گفت: در رشته‌های توپی سالنی به دلیل فضای بسته این اتفاقات هست. در لیگ والیبال؛ بسکتبال و سایر رشته‌ها هم این مشکلات هست. اتفاقاتی که منجر به درگیری می‌شود تا زمانی که کمیته انضباطی جرایم درست نگذارد، تنش‌ها از بین نمی‌رود. این به زودی حل نمی‌شود و با کمیته انضباطی قوی نظم خوبی در سالن‌ها داشته باشیم.

پاکدل درباره مهمترین اقدامش گفت: باید واقع گرا باشیم. باید پایه هندبال را درست کنیم. استعدادیابی داشته باشیم. در خصوص بحث المپیک هم باید جلو برویم تا ببینیم چه می‌شود. عملاً شانس زیادی برای المپیک نخواهیم داشت. باید کارشناسی شود و اگر ببینیم شرایط خوب پیش نمی‌رود در آن حضور نخواهیم داشت. اگر بتوانیم لژیونرها را جمع کنیم و تیم خوبی ببندیم می‌توانیم موفق باشیم. امروز تنها قطر حریف ما نیست و کره ژاپن، بحرین کویت نیز خود را قوی کرده اند و جزو مدعیان هستند.

وی در پاسخ به این سوال که وفاق خوبی میان هیأت‌ها وجود نداشت گفت: اینطور نیست هیأت‌ها ارتباط خوبی دارند. اما هر منطقه یک کاندیدا داشت. این که آرا تقسیم شد به دلیل نبود وحدت رویه و قومیتی شدنش بود. اما در دور دوم دیدید که در میان رؤسای هیأت‌ها مشکلی نیست. آن ۱۳ نفر هم که رأی ندادند مطمئناً از دوستان خوب من هستند.

رئیس جدید فدراسیون درباره اینکه از همه داوران در این رشته استفاده نمی‌شود و برنامه شما برای آن چیست، گفت: در داوری باید بگویم من هم موافق شما هستم. ما کوبل های خوبی داریم که به جهانی و آسیایی رسیدند. در فدراسیون من انحصار وجود نخواهد داشت و شایسته سالاری را انجام خواهم داد و از همه استفاده خواهم کرد.

وی درباره اینکه آیا از رحیمی در فدراسیون استفاده خواهد کرد، خاطرنشان کرد: مهدوی و رحیمی سند هویت کشور هستند که نمی‌شود از آنها گذشت. من از رحیمی دعوت می‌کنم که بیاید. نایب رئیس آسیا است و تلاش می‌کنم بزرگان هندبال به خانه خود برگردند. همه عزیزانی که همانند پدر این رشته هستند اگر خود بخواهند به هندبال بر می‌گردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.