صفحه اصلی / استان ها / ایلام / کارگران و کارفرمایان در چرخه توسعه کشور نقش فعالی دارند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام:

کارگران و کارفرمایان در چرخه توسعه کشور نقش فعالی دارند

کریم لاله ماژین گفت: در شرایط کنونی برخی کارفرمایان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند و در این مسیر نیز گام های خوبی برداشته اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی در هفتمین جشنواره معرفی چهره های برتر حوزه کار و تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت استان ایلام تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد و به عنوان یک ارگان پاسخگو و رعایت کننده ارزش های دینی، ملی و تعاملات اجتماعی به ویژه با شرکای خود است.
وی افزود: پویایی، پایداری و کارآمدی سازمان با وجود این شرکا و در سایه تعاملات، همکاری و حضور چشمگیر کارفرما و کارآفرینان به دستاورد های با ارزش خواهیم رسید و به همین دلیل سازمان نگاه ویژه ای به این جامعه هدف دارد.
لاله ماژین یادآور شد: کارگران و کارفرمایان در عرصه تولید و اشتغال علاوه بر فراهم کردن معیشت انسانی، در چرخه توسعه کشور نقش فعالی دارند و سازمان خود را ملزم به حمایت از این جامعه می داند.
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی امروز جامعه و تحریم های اقتصادی و نقش فعال و سازنده کارفرمایان از شرکای خود از جمله شرکت ها، کارگزاری ها و کارفرمایان حمایت می کند.
دکتر لاله ماژین در بخش دیگری از سخنانش گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۰۰ هزار بار مراجعه در مراکز درمانی استان ثبت شده و یک میلیون بار مراجعه نیز به دی کلینیک صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کاربر به ثبت نوبت الکترونیکی و تلفنی اقدام می کنند، گفت: پذیرش الکترونیکی و حذف دفترچه درمانی از ابتدای سال ۹۶ در مراکز ملکی مدیریت درمان انجام شده و در مراکز غیر مستقیم نیز این اقدام از آبان ماه سال جاری صورت گرفته است.
لاله ماژین افزود: بیش از ۳۹۵ مرکز طرف قرارداد سازمان در استان فعال است که از این تعداد ۱۵۹ مرکز نسخه الکترونیکی تولید می کنند که امیدواریم با همکاری دانشگاه این میزان افزایش یابد و بسیاری از هزینه های غیر ضروری حذف شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.