صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / حل مشکل اشتغال بانوان از طریق صندوق کارآفرینی پیگیری می شود

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران :

حل مشکل اشتغال بانوان از طریق صندوق کارآفرینی پیگیری می شود

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : با توجه به جدی بودن موضوع اشتغال بانوان در استان ، حل این مشکل از طریق حمایت از صندوق کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای پیگیری می شود.

سمیه قاسمی طوسی صبح امروز در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده مازندران با بیان اینکه حل مشکل اشتغال بانوان از طریق صندوق کارآفرینی پیگری می شود اظهار کرد:  این موضوع در تهیه سند ارتقای زنان و خانواده استان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش کسب  وکار نیوز به نقل از ایلنا، وی از توجه ویژه در استان برای تهیه این سند و برون سپاری آن خبر داد و افزود : برای این که به سند کاربردی و جامع دست پیدا کنیم ، تهیه آن در مازندران به تیم کاربلد و با سوابق کاری درخشان سپرده شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: تهیه سند ارتقای بانوان مازندران به مجموعه کاربلدی سپرده شده است که دارای سابقه تهیه چنین اسنادی برای استان هستند و از کارشناسان اجتماعی محسوب می شوند.

وی افزود : همچنین همکاری دستگاههای مرتبط برای تهیه این سند جلب شد تا از اطلاعات آماری درست استفاده شود.

وی هدف از تهیه سند ارتقای بانوان را آگاهی بخشی و توانبخشی زنان برشمرد و تصریح کرد : برای این منظور ، در سند به بخش های آموزش ، سلامت ، اشتغال ، خانواده ، آسیب های اجتماعی ، حرکت بدنی و مشارکت های سیاسی و مدنی توجه شده است .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.