صفحه اصلی / دسته بندی نشده / تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت برنامه ریزی جهت ارتقای جایگاه بانک

روابط عمومی بانک ملی ایران خبر داد

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت برنامه ریزی جهت ارتقای جایگاه بانک

جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک و روسای حوزه ها و شعب ممتاز شهری مشهد و روسای دوایر ستادی برگزار شد.

 مسعود خاتونی در این نشست با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی افزود: موفقیت اداره امور شعب استان خراسان رضوی با توجه به برنامه ریزی و آینده نگری محقق شده است و پتانسیل و توانایی این استان بالاست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وی با بیان اینکه هر سازمان موفق باید قبل از حرکت، مسیر را بررسی کند، اظهار کرد: استراتژی نیز باید انعطاف پذیر باشد و نسبت به شرایط عکس العمل مثبت نشان دهد.

این عضو هیات مدیره بانک راز موفقیت استان خراسان رضوی را ضمن برنامه ریزی، همت و اراده همکاران برشمرد و بر تلاش بیشتر برای تحقق اهداف سازمانی تاکید کرد.

همچنین حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک نیز در این نشست با اشاره به برگزاری جلسات مستمر شورای برنامه ریزی و سیاستگذاری این اداره امور درخصوص تبیین سیاست ها برای شعب گفت: وضعیت این اداره امور در تمامی بخش ها در میان پنج رتبه اول کشور و در بعضی از بخش ها نیز در جایگاه اول است. همچنین فرهنگ تیمی و برنامه محوری از مهم ترین اقدامات انجام شده در سطح این استان است.

عضو هیات مدیره بانک همچنین از شعب بلوار دوم طبرسی و میدان شریعتی مشهد نیز بازدید کرد.

خاتونی در این بازدید از طرح استقرار یکپارچه مکاتبات مراجع قضایی و انتظامی که به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری و مکرر افراد به شعب در شهر مشهد اجرا شده است، بازدید کرد و ضمن تقدیر از این اقدام اداره امور شعب استان خراسان رضوی، از همکاران خواست تا نیازها و چالش های احتمالی آن را به طور کامل بررسی کنند تا در آینده بتوان از این طرح در سراسر کشور بهره مند شد.

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.