صفحه اصلی / استان ها / زنجان / کمک به گرفتار شدگان برف و کولاک ادامه دارد
کمک به گرفتار شدگان برف و کولاک ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

کمک به گرفتار شدگان برف و کولاک ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تلاش برای کمک به گرفتار شدگان برف و کولاک در جاده‌های استان همچنان ادامه دارد .

برف

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: به علت برودت هوا و وقوع برف و کولاک، کمک به در راه‌ماندگان در جاده‌های مواصلاتی استان و امدادرسانی از دیروز آغاز شده و همچنان ادامه داد .

این مسئول با بیان اینکه در این مدت، نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان در محورهای مواصلاتی به ۷۸ خودرو کمک‌رسانی کرده‌اند، ادامه داد: ۱۰ تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر با ۳۳ نفر نیروی عملیاتی با به‌کارگیری ۷ دستگاه خودروی آمبولانس در این امدادرسانی‌ها مشارکت دارند .

وی با اشاره به تعداد افراد امدادرسانی شده در محورهای مواصلاتی هر شهرستان، بیان کرد: ۶ نفر در محور زنجان – طارم ، یک نفر در محور زنجان – بیجار، ۶۱ نفر در آزادراه زنجان – قزوین، ۳۷ نفر در محور تهم – چورزق، امدادرسانی شده‌اند .

آقاجانلو با بیان اینکه امدادرسانی توسط جمعیت هلال‌احمر استان ادامه دارد، اظهار کرد: شهروندان در صورتی که مجبور به مسافرت شوند، حتما لباس گرم، زنجیرچرخ و اقلام خوراکی همراه داشته باشند. ندای امداد جمعیت هلال‌احمر با شماره ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی و رایگان در اختیار عموم است و شهروندان در صورت بروز حادثه می‌توانند با این شماره تماس گرفته و جمعیت هلال‌احمر را در جریان حادثه قرار دهند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.