چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیروزی مهم اتلتیکو پیش از دیدار با یوونتوس
پیروزی مهم اتلتیکو پیش از دیدار با یوونتوس

پیروزی مهم اتلتیکو پیش از دیدار با یوونتوس

اتلتیکومادرید پیش از تقابل با یوونتوس توانست لگانس را با تک‌گل سائول نیگس را شکست دهد.

اتلتیکومادرید

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکومادرید شنبه در هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف لگانس رفت و با یک گل مهمانش را در واندا متروپولیتانو شکست داد.

نیمه اول دو تیم بازی تقریباً برابری به نمایش گذاشتند اما موقعیت های گل اتلتیکو بیشتر بود. شوت از راه دور آنتوان گریزمان با فاصله نزدیکی از بالای دروازه به بیرون رفت و در ادامه چند ضربه بازیکنان روخی بلانکو در چارچوب قرار نگرفت. در نهایت بازی در ۴۵ دقیقه نخست بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اتلتیکو دو تعویض کرد و گریزمان و آندرس سولانو به بیرون رفتند. دیگو سیمئونه تصمیم گرفت به مهاجم فرانسوی‌اش استراحت بدهد که برای سه‌شنبه با انرژی بیشتر برابر یوونتوس بازی کند. سائول نیگس و توماس لمار به میدان رفتند.

لگانس در این نیمه شروع خوبی داشت اما اتلتیکو خیلی زود بازی را در اختیار گرفت و توانست صاحب یک پنالتی شود. بازیکنان مهمان در محوطه جریمه روی آنخل کورئا خطا کردند و سائول نیگس ضربه پنالتی را زد. ابتدا دروازه بان لگانس توپ را دفع کرد اما هافبک اسپانیایی توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد تا تیمش یک بر صفر پیش افتد. در ادامه شوت توماس به تیرک برخورد کرد. لمار نیز می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما دروازه بان لگانس ضربه‌اش را مهار کرد.

سپس بازی متعادل شد و لگانس در ۱۰ دقیقه پایانی تلاش کرد گل مساوی را به ثمر برساند اما این اتفاق رخ نداد. در نهایت سه امتیاز به اتلتیکو رسید و این تیم با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

سیمئونه در این بازی به خاطر دیدار برابر یوونتوس به برخی از بازیکنانش استراحت داده بود. اتلتیکو در حالی سه‌شنبه شب در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تیم تورینی می‌رود که دیدار رفت را با پیروزی ۲ بر صفر به نفع خود به پایان رسانده بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.