چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / قیمت‌های بی‌نظیر تور گرجستان و تور استانبول
قیمت‌های بی‌نظیر  تور گرجستان و تور استانبول

قیمت‌های بی‌نظیر تور گرجستان و تور استانبول

شاید فکر کنید قیمت تورهای مسیرهای مختلف به واسطه نزدیک شدن به نوروز به بالاترین حد خود رسیده است. اگر چه فکر شما تا حدی درست است اما در مورد تورهای روزهای جاری قضیه به کلی متفاوت است.

قیمت تورها بر اساس میزان تقاضا مشخص می‌شود، از آن‌جا که عرضه‌ی تورها معمولاً مشخص و محدود است هر چه میزان تقاضا افزایش می‌یابد، طبیعتاً قیمت‌ها هم به تناسب آن روند رو به رشدی خواهد داشت. نوروز که بیشترین میزان تقاضا در آن وجود دارد در کل سال بالاترین قیمت‌ها را تجربه می‌کند اما زمستان در مسیرهای سرد و تابستان در مسیرهای گرمسیر شرایطی متفاوت دارند. آژانس مقتدر سیر به عنوان برگزار کننده مستقیم تورهای مقاصد مختلف شرایط ویژه‌ای را برای این روزها تدارک دیده است.

تور گرجستان با نازل‌ترین قیمت

تور گرجستان همیشه پر طرفدار و محبوب ایرانیان بوده است. فارغ از سهولت سفر به این کشور، قیمت‌های ارزان تورهای تفلیس یکی از مهم‌ترین عوامل در تصمیم‌گیری مسافران بوده است. اما قیمت‌های این مسیر هم در طول سال بالا و پایین دارد، به عنوان مثال قیمت تورهای گرجستان در نوروز به هیچ‌وجه قابل قیاس با تورهای زمستان نیست. در همین روزهای زمستان نیز که پائین‌ترین قیمت‌های این مسیر تجربه می‌شود هر روز و هفته با دیگری تفاوت قیمت‌ها قابل احساس است. به عنوان مثال قیمت تورهای گرجستان در تعطیلات بهمن ماه مطمئناً بالاتر از قیمت‌ها در اوایل بهمن است. اما شاید در طول سال یک یا دو هفته هست که همیشه پائین‌ترین قیمت سال در آن عرضه می‌شود که مسافران خوش شانس و هوشمند می‌توانند با استفاده از آن سفری ارزان و بی‌نظیر را تجربه کنند، تازه این ارزانی دقیقاً در فصلی مشابه نوروز اتفاق می‌افتد. دو هفته‌ی پایانی سال به واسطه این که بسیاری افراد به خاطر مشغله‌های مختلف امکان سفر را ندارد، پائین‌ترین قیمت‌های سال را تجربه می‌کند و مسافران می‌توانند سفری ارزان در بهترین هوای بهاری را برای خود رقم بزنند. اگر علاقه به استفاده از این شرایط دارید همین حالا با آژانس مقتدر سیر با شماره تماس ۰۲۱-۷۵۲۱۲ تماس گرفته و با کارشناسان تور گرجستان صحبت کنید تا شما را در زمینه‌ی انتخاب بهترین زمان و هتل کمک کنند.

قیمت‌های بی‌نظیر تور گرجستان و تور استانبول

اما اگر فکر می‌کنید شما هم درگیر فراهم کردن مقدمات شب عید هستید، بهتر است سفر خود را به نوروز منتقل کنید چرا که تعطیلات طولانی مدت عید فرصتی بی‌نظیر را برای سفر بی دغدغه و با خیال آسوده را برای مسافران فراهم می‌کند. اگر چه قیمت‌ها در عید نوروز بالاتر از روزهای عادی‌ست اما حتماً ارزش این اختلاف قیمت وجود دارد چرا که هم سفر در تعطیلات رخ می‌دهد و هم فرصت شرکت در جشن نوروز گرجیان برای مسافران ایرانی فراهم می‌شود تا هر چه بیشتر با فرهنگ مردم گرجستان و شیوه برگزاری جشن‌های نوروز در این کشور آشنا شوند. برای آشنایی هر چه بیشتر با شرایط تور گرجستان نوروز ۹۸ می‌توانید پس از بررسی در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تور استانبول و شکسته شدن قیمت‌ها

اگر نسبت به هزینه‌ها حساس نیستید توصیه ما برای سفر به شهری نظیر استانبول برای عید نوروز است. هوای بهاری سراسر این شهر رویایی را فراگرفته و امکانات بیشتری برای مسافران به‌خصوص ایرانیان در این زمان فراهم است. همچنین استانبول از آن دست شهرهایی‌ست که می‌توان حتی یک ماه را در آن به سر کرد، پس هر چه زمان بیشتری برای این سفر بگذارید مطمئناً لذت بیشتری خواهید برد پس در این که تور استانبول نوروز ۹۸ ارزش بررسی و خرید را دارد شک نکنید. فقط زمان مناسب خود را انتخاب کنید و پس از تماس با کارشناسان آژانس مقتدر سیر نسبت به خرید خود اقدام کنید.
اما اگر اختلاف قیمت تورهای نوروزی و تورهای عادی برای شما قابل توجه و وسوسه‌کننده است پس درنگ نکنید و وقت را از دست ندهید. حالا بهترین زمان برای خرید تورهای استانبول است، در هیچ وقتی از سال قیمت تورها این‌قدر کاهش نخواهد یافت و مسافران امکان یافتن تور لحظه آخری استانبول با چنین شرایطی را ندارند. مانند سایر مسیرها، اکثر افراد دارای درگیری‌های مختلف از جمله درگیری‌های شغلی و خانوادگی هستند و امکان سفر برای ایشان فراهم نیست بنابراین تقاضا برای پروازهای این مسیر با کاهش چشم‌گیری مواجه می‌شوند و نهایتاً قیمت‌ها کاهش می‌یابند. علاوه بر این آخرین روزهای تخفیف‌های زمستانی در استانبول بر قرار است و همین امر برای عاشقان خرید در این بهشت خریداران می‌تواند هر کسی را تحریک کند تا بی‌توجه به تمام مشکلات به این شهر سفر کرده و خریدهای پیش از عید خود را در آن‌جا انجام دهد.

قیمت‌های بی‌نظیر تور گرجستان و تور استانبول

پس اگر همه‌ی مسائل بالا برای شما رضایت‌بخش است، بهتر است همین حالا به سایت آژانس مقتدر سیر مراجعه کنید یا با تماس با کارشناسان تور استانبول نسبت به خرید اقدام کنید.

منبع : ویرلن

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.