صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نورافکن: هنوز کار زیادی در لیگ داریم/ الدحیل به راحتی شکستمان داد!
نورافکن: هنوز کار زیادی در لیگ داریم/ الدحیل به راحتی شکستمان داد!

نورافکن: هنوز کار زیادی در لیگ داریم/ الدحیل به راحتی شکستمان داد!

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: الدحیل بازیکنان گران قیمت و سطح بالایی دارد که توانستند بازی را راحت از ما ببرند.

استقلال و الدحیل - امید نورافکن

به گزارش کسب و کار نیوز، امید نورافکن بعد از برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی در نیمه دوم مقداری سخت شد و باید گل‌های بیشتر می‌زدیم. با این حال سه امتیاز را گرفتیم و هنوز خیلی کار داریم. هنوز ۱۰-۱۱ هفته از لیگ مانده و باید بیشترین امتیازها را بگیریم.

او افزود: فکر نمی‌کنم رتبه سوم برای تیم استقلال خوب باشد. ما با هم‌تیمی‌های‌مان صحبت کرده‌ایم تا نتایج استقلال، بهتر و بهتر شود. ما در نیم فصل اول امتیازهای زیادی را از دست دادیم و تلاش می‌کنیم بازی مقابل العین بهترین نتیجه را کسب کرده و قبل از نوروز، عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

بازیکن استقلال همچنین درباره شکست مقابل الدحیل و بازی پیش رو مقابل العین تصریح کرد: فوتبال در آسیا تغییر کرده است. قطر و امارات فوق‌العاده پیشرفت کرده‌اند. الدحیل بازیکنان گران قیمت و سطح بالایی دارد که توانستند بازی را راحت از ما ببرند. در آزادی هم با حضور هوادارانمان کار آسانی جلوی آن‌ها نداریم. با این حال محکوم به برد هستیم.

نورافکن در پایان درباره برنامه فشرده لیگ نیز گفت: تیم العین یک هفته قبل از بازی با ما استراحت می‌کند. فدراسیون قطر حواسش به نماینده‌های کشورشان در مسابقات آسیایی است و هوایشان را دارند. ما سه روز پیش در قطر بازی کردیم و با خستگی در بازی امروز به میدان رفتیم. مطمئناً با خستگی نیز با العین بازی خواهیم کرد ولی قطعاً به خوبی ریکاوری می‌کنیم تا با شرایط بهتری با این تیم بازی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.