صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران: باید به سمت جوان گرایی برویم
مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران: باید به سمت جوان گرایی برویم

مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران: باید به سمت جوان گرایی برویم

مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: باید به سمت جوان گرایی برویم و بازیکنانی را به اردو دعوت کنیم تا کنار با تجربه‌ها قرار بگیرند و دیده شوند.

زیور بابایی

به گزارش کسب و کار نیوز، زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر تیم روسیه گفت: با این‌که تمرین زیادی قبل از بازی نداشتیم اما بازیکنان‌مان جانانه جنگیدند. به آن‌ها افتخار می‌کنم. امیدوارم فردا هم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. خدا را به خاطر نشستن بر نیمکت تیم ملی شکر می‌کنم.

او در مورد حضور نداشتن بازیکنانی چون فرزانه توسلی و سارا شیربیگی در اردوی تیم ملی گفت: این بازیکنان کمی مشکل داشتند. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌ها برای تیم ایران زحمت کشیدند. باید به سمت جوان گرایی برویم و جوان‌ها را دعوت کنیم تا کنار با تجربه‌ها قرار بگیرند.

او افزود: نبودن توسلی و شیربیگی به خاطر مشکلاتشان بوده و با ما در این‌باره صحبت کردند. هر مشکلی هست، امیدوارم حل شود و به تیم ملی کمک کنند.

بابایی در مورد دعوت بازیکنان جوان به تیم ایران گفت: در بازی‌های دوستانه قانون این است که جوانان پشت در مانده را به تیم ملی دعوت کنیم تا تجربه کسب کنند و دیده شوند. ان‌شاءالله این بازیکنان در بازی‌های رسمی بتوانند در کنار تیم باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.