صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / صوفی‌زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال ۹۸ مشخص می‌شود
صوفی‌زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال ۹۸ مشخص می‌شود

صوفی‌زاده: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ابتدای سال ۹۸ مشخص می‌شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران اوایل سال ۹۸ و قبلاً از تورنمنت روسیه مشخص می‌شود.

لیلا صوفی زاده

به گزارش کسب و کار نیوز، لیلا صوفی‌زاده پس از پیروزی تیم فوتسال بانوان ایران برابر روسیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی فوتسال با برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی به مصاف تیم روسیه رفت. با این وجود بازی بسیار خوبی را ارائه کردند.

او افزود: در این که سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان خانم است شکی نیست. اما قرار است آقای رعدی به عنوان مشاور فنی در کنار کادر فنی بانوان کار مشاوره را انجام بدهد و به این شکل او را در کنار بانوانمان داریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم بتوانیم برای سومین بار قهرمانی در آسیا را به دست بیاوریم. فوتسال دختران ما پتانسیل زیادی دارند و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های ویژه به آرزوی‌مان برسیم.

صوفی زاده در مورد سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: اوایل سال ۹۸ و قبل از حضور در تورنمنت روسیه سرمربی تعیین شود. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ است و یک سال و نیم فرصت داریم اما در تورنمنت روسیه حضور خواهیم داشت و بعد از آن هم برنامه‌ریزی برای اینکه ایران میزبان تیم‌های دیگر باشد یا بازیکنان ما به تورنمنت‌های خارج از کشور اعزام شوند تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.