صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شکست والیبال از بد اخلاقی‌ها! + فیلم

شکست والیبال از بد اخلاقی‌ها! + فیلم

در حالی که ولیبال به عنوان یک رشته موفق در میان خانواده‌های ایرانی شناخته می‌شود، در این روزها شاهد شکست آن مقابل بد اخلاقی‌ها هستیم و مسئولان نیز برای برطرف ساختن این اتفاقات اقدامی را صورت نمی‌دهند.

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال (پیکان تهران-خاتم اردکان)

به گزارش کسب و کار نیوز گوشی او عودت شده است.

به نظر می‌رسد وقتی فدراسیون و مسئولان لیگ برخوردی را با بداخلاقی‌های صورت گرفته در ورامین انجام ندادند، تماشاگران و بازیکنان پیام خود تصمیم به تلافی این بداخلاقی‌ها گرفتند و با پرتاب بطری و بیان شعارهای ناپسند از خجالت تیم حریف در آمدند.

About Nastooh.ir

  ۰۰:۰۰           

۰۰:۰۰

 ۰۰:۰۰

         

         

در شرایطی که فدراسیون از ثبات مدیریت برخوردار نیست و با سرپرست اداره می‌شود و تغییرات پی در پی در سازمان لیگ مثل سایر بخش‌های فدراسیون طی دو سال اخیر مشهود بوده، به نظر می‌رسد برنامه مشخصی برای مدیریت فرهنگی و اخلاقی رقابت‌های والیبال وجود ندارد.

در این شرایط نتیجه گرایی به تدریج جای اخلاق مداری و مرام پهلوانی را در این ورزش می‌گیرد و کسی به فکر اصلاح این فضا نیست. مسئولان مسابقات لیگ برتر والیبال باید به جای انکار این بداخلاقی‌ها راهکاری برای اصلاح آن بیاندشیند.

شاید نظارت دقیق‌تر بر قرارداد بازیکنان و باشگاه‌ها که پرداخت متمم‌های سنگین در دستمزد را منوط به صعود به مراحل نهایی می‌کند، یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد فشار مضاعف بر آنان باشد. همچنین جریمه‌های ناچیز در برابر ایجاد حواشی از سوی تماشاگران و مسئولان تیم‌ها نمی‌تواند عامل بازدارنده ای به شمار آید. از سوی دیگر حضور تماشاگران مطابق ظرفیت سالن‌ها می‌تواند به مدیریت بهتر فضای مسابقه کمک کند.

مواردی که می‌تواند با اراده جمعی برای برخورد با بداخلاقی‌ها موجب کاهش آن در مسابقات والیبال شود.

About Nastooh.ir

  ۰۰:۰۰           

۰۰:۰۰

 ۰۰:۰۰

         

         

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.