صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / استقلال و پرسپولیس در بسکتبال بانوان تیم‌داری می‌کنند؟
استقلال و پرسپولیس در بسکتبال بانوان تیم‌داری می‌کنند؟

استقلال و پرسپولیس در بسکتبال بانوان تیم‌داری می‌کنند؟

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای تیم داری در بسکتبال بانوان صحبت کردم و قول دادند اگر بخواهند در بخش بانوان تیم داری کنند به بسکتبال وارد شوند.

فریده شجاعی

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان گفت: انتخاب من شایسته متشرعی است اما کمیته فنی هنوز برگزار نشده است. کمیته روزومه مربی‌ها را بررسی می‌کند تا ببیند انتخابمان درست است یا خیر. چند نفر از اعضا باید نظر بدهند و نتیجه را بعد از آن اعلام می‌کنیم.

او در مورد اردوی تیم ملی بسکتبال پنج نفره که قرار بود ۲۰ اسفند برگزار شود، بیان کرد: اردو را منتفی کردیم و به هشت فروردین موکول کردیم. اردوی سه به سه نیز ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.

شجاعی در مورد لیگ بسکتبال بانوان گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده چهار تیمی که به پلی آف آمدند اتفاقات عجیبی افتاده یک روز خوب بازی می‌کنند و با اختلاف می‌برند اما بازی بعد می‌بازند. خوشحالم بسکتبال آنقدر توسعه پیدا کرده که نتایج به بازی سوم کشیده شده است.

او در مورد رایزنی با باشگاه‌هایی چون پرسپولیس و استقلال برای حضور در بسکتبال بانوان بیان کرد: با پرسپولیس و استقلال صحبت کردم. کمی وضع مالی شأن خراب است اما دو تیم مخصوصاً استقلال قول دادند اگر سال دیگر بخواهند در بخش بانوان تیم داری کنند به بسکتبال بانوان وارد شوند. حتی یکی از چهار تیم حاضر در پلی آف را پیشنهاد دادیم که اسپانسر شود اما به خاطر وضعیتشان هنوز قبول نکردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.