صفحه اصلی / استان ها / گیلان / وزیر ارتباطات: اعتقادی به قطع کردن فضای مجازی ندارم
وزیر ارتباطات: اعتقادی به قطع کردن فضای مجازی ندارم

وزیر ارتباطات: اعتقادی به قطع کردن فضای مجازی ندارم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به اینکه اعتقادی به قطع کردن فضای مجازی ندارد، تصریح کرد: علما و مراجع از طریق فضای مجازی با ۵۰۰ میلیون نفر مخاطب در کل دنیا در ارتباط هستند و اگر این فضا نبود امکان این ارتباط نیز وجود نداشت.

جهرمی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران، از بهره برداری ۴ پروژه آماده افتتاح با ۱۱ میلیارد سرمایه گذاری دولتی و ۱۵۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در گیلان خبر داد و با اشاره به پوشش سراسری نسل سوم و چهارم تلفن همراه در سطح استان گیلان، اظهار کرد: با توسعه ارتباطات نسل ۳ و ۴ تلفن همراه در مناطق روستایی پوشش این مناطق از ۳۰ درصد به ۶۲ درصد افزایش یافته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه خدمات اجباری در ۱۵۶ روستا و رومینگ بین دو اپراتور در ۷۰ روستا را یکی از پروژه‌های امروز عنوان کرد و افزود: توسعه دسترسی ثابت از طریق فیبر نوری توسط شرکت مخابرات ایران با سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد تومانی در راستای شبکه ملی اطلاعات یکی دیگر از پروژه‌های آماده افتتاح است.

وی، راه اندازی ۲۵ سایت جدید و ۱۴۶ سایت توسعه ارتباطات روستایی توسط همراه اول را از دیگر پروژه‌های امروز عنوان کرد و افزود: پروژه راه اندازی۲۵۲ سایت جدید توسط ایرانسل چهارمین پروژه‌ای است که امروز به بهره برداری می‌رسد.

آذری جهرمی به یک پروژه مهم که از دهه فجر در دولت دوازدهم آغاز شد با عنوان «تار» (توسعه ارتباطات روستایی) اشاره کرد و گفت: بر این اساس برای حرکت در مسیر توسعه زیرساخت‌های نسل ۵، علاوه بر ۲۳ هزار کیلومتر فیبر نوری که در این سال‌ها برای ارتباطات بین شهری دایر شده، ۵ هزار کیلومتر برای توسعه ارتباطات روستایی در دولت دوازدهم به اجرا می‌رسد و گیلان به عنوان دومین استان از فردا عملیات اجرایی احداث فیبر نوری به طول ۲۰۵کیلومتر آغار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.