صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سولسشایر: یونایتد به چنین شب‌های عادت دارد
سولسشایر: یونایتد به چنین شب‌های عادت دارد

سولسشایر: یونایتد به چنین شب‌های عادت دارد

سرمربی منچستر یونایتد از دلیل بازگشت رویایی خود برابر پاری سن ژرمن سخن گفت.

اوله گنار سولسشایر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست با وجود شکست دو بر صفر در دیدار رفت در دیدار برگشت با نتیجه سه بر یک پاری سن ژرمن را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

اولگنار سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ بعد از بازی گفت: این خیره کننده بود. شب رویایی را رقم زدیم. صعود کردیم چرا که به خود ایمان داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم و گل نخست را خیلی زود به ثمر رساندیم. پیش بینی نمی‌کردم که تنها بعد از دو دقیقه به گل برسیم. احتمال می‌دادم که راشفورد پنالتی را از دست بدهد. من پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه کرده بودم.

او ادامه داد: راشفورد جوان است و فشار زیادی را تحمل نمی‌کند. او از عهده وظیفه سنگینی که به او دادیم برآمد و شب بسیار خوبی را با لوکاکو پشت سر گذاشت. در لیگ قهرمانان اروپا احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد. شب قبل دیدیم که چگونه آژاکس رئال را حذف کرد. ما با بازیکنان درباره این بازی صحبت کردیم و به آنها گفتیم که نباید ناامید شوند. فصل قبل رئال نزدیک بود که برابر یووه حذف شود و پاری سن ژرمن هم در آستانه حذف کردن بارسلونا بود. نباید در هیچ حالتی ناامید شد. در منچستریونایتد همیشه فرصت پیروزی هست و امید از بین نمی‌رود. بازیکنان ما سن و سال زیادی ندارند و باید آنها را آماده این بازی بزرگ می‌کردیم.

سرمربی یونایتد درباره شادی فرگوسن گفت: سرآلکس هنوز با ما صحبت نکرده است. فضای بسیار زیبایی در تیم وجود دارد و همه چیز خوب است. بسیار زیبا است که الان رهبر تیم را ببینیم. منچستر یونایتد به چنین شب‌های عادت دارد.

او درباره تمدید قرارداد گفت: هنوز صحبتی نشده است. باید ببینیم که در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.