صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تکسیرا: سکوت قلعه‌نویی معنادار است/ باشگاه‌های زیادی درباره داوری حرف زدند ولی ما ضرر کردیم

ادامه تحریم نشست‌های خبری توسط قلعه‌نویی

تکسیرا: سکوت قلعه‌نویی معنادار است/ باشگاه‌های زیادی درباره داوری حرف زدند ولی ما ضرر کردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه‌های زیادی درباره داوری صحبت کرده و بیانیه دادند اما تنها ما از این لحاظ ضرر کردیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و سپیدرود

به گزارش کسب و کار نیوز، میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان و دستیار امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با پارس جنوبی جم اظهار کرد: شرایط سختی به وجود آمده و اتفاقات زیادی در مورد داوری افتاده است. باشگاه‌های زیادی در این مورد صحبت کرده و بیانیه دادند اما تنها ما از این لحاظ ضرر کرد. قلعه‌نویی محروم شده و تماشاگران ما نیز در دو بازی خانگی محروم هستند. به همین خاطر سکوت قلعه‌نویی معنا دار است. فکر می‌کنم شما هم باهوش بوده و متوجه این سکوت هستید. ما می‌خواهیم این اتفاقات نباشد و شرایط تغییر کند. همه کار کرده‌ایم تا این اتفاقات تکرار نشود. حدود سه سال است که اینجا کار می‌کنم و خودم نیز از دیدن این مسائل اذیت می‌شوم. چرا این موارد برای سپاهان پیش می‌اید. ما راجع‌به مربی‌ای صحبت می‌کنیم که عقبه خوبی دارد و باید به او احترام گذاشت. امیدوارم همه، این را متوجه شوند. با این کار، فقط قلعه‌نویی، باشگاه و هواداران سپاهان ضربه می‌خورند. من از قلعه‌نویی خواستم از این پس خودش به نشست خبری بیاید. این خواهش را کردم چون قلعه‌نویی و مردم لیاقتش را دارند و شخصی مثل او باید همیشه در فوتبال ایران باشند.

او افزود: بازی سختی داریم. تیم حریف در انتقال دفاع به حمله خود کار می‌کند و باید در تمام لحظات با تمرکز بالا بازی کنیم. هدفمان پیروزی است تا به جایگاهی که لیاقتش را داریم برگردیم. همه بازیکنان به این شرایط واقف بوده و تمرکز بالایی برای این بازی دارند.

مربی سپاهان درباره مدعی بودن پنج تیم برای قهرمانی بیان کرد: کلمه قهرمانی سنگین است. ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که امسال ۱۰-۱۱ بازیکن جدید آمده است. تیمی که چند سال با مشکل مواجه بوده و هوادارانش از آن حمایت نمی‌کردند. سپاهان فعلی نتیجه کار قلعه‌نویی و بازیکنانی است که زحمت کشیده‌اند. در ۱۹ بازی ۳۸ امتیاز کسب کرده‌ایم. این اتفاق چه زمان دیگری افتاده است؟ فقط یک‌بار این موضوع بوده و آن هم زمان قلعه‌نویی بوده است. نباید عجله کرد؛ این تیم نیاز به زمان دارد چون از نو ساخته شده است. ما در دو جبهه می‌جنگیم و تا آخر برای اهداف‌مان تلاش می‌کنیم.

تکسیرا اضافه کرد: سپاهان در حال پیشرفت است و می‌خواهیم در پایان فصل، سپاهان مدرنی را ببینیم. با امتیازهایی که کسب می‌کنیم، هواداران هم می‌ایند و دوباره پیشرفت می‌کنیم. ما روی کمک آن‌ها حساب کرده‌ایم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.