صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مانه: با صلاح رفیقم/ حذف ما از جام جهانی خیلی عجیب بود
مانه: با صلاح رفیقم/ حذف ما از جام جهانی خیلی عجیب بود

مانه: با صلاح رفیقم/ حذف ما از جام جهانی خیلی عجیب بود

مهاجم لیورپول درباره همکاری با محمد صلاح و عملکرد کشورش در جام جهانی با ورلدساکر به صحبت پرداخت.

سادیو مانه

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ورلدساکر، سادیو مانه مهاجم سنگالی تیم لیورپول درباره شرایط این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: می‌دانیم که سال‌ها لیورپول نتوانسته به قهرمانی در لیگ برتر برسد و هواداران همه بی صبرانه منتظر قهرمانی ما هستند ولی سیتی فصل قبل عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشت و در این فصل هم تیم خیلی قدرتمندی است. ما تا آخر دست از تلاش بر نخواهیم داشت و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و ما از چیزی نمی‌ترسیم.

مانه در ادامه درباره بازی در کنار محمد صلاح گفت: دوست دارید بگویم که با محمد صلاح در ترکیب لیورپول رقابت دارم؟ (با خنده). من همکاری خیلی خوبی با صلاح در ترکیب لیورپول دارم. من و او هدفی مشترک در لیورپول داریم و رابطه خیلی خوبی نیز بین ماست.

مهاجم سنگالی در پایان درباره ناکامی در جام جهانی روسیه گفت: همه در سنگال منتظر بودند که ما از گروه صعود کنیم. آن جام، جام شگفتی‌ها بود و مطمئن باشید اگر از گروه صعود می‌کردیم، راحت حذف نمی‌شدیم. ما خیلی عجیب فقط به خاطر کارت زرد بیشتر از ژاپن، حذف شدیم و همین باعث شد بعضی از بازیکنان خیلی ناراحت شوند. این طور حذف شدن خیلی ناراحتی داشت. با این حال ما دست از تلاش نمی‌کشیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم به جام جهانی قطر راه یابیم و در این رقابت‌ها نتایج بهتری به دست بیاوریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.