صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / بندپی: مردم دشت ورامین در مواقع حساس نشان دادند پشتیبان ولایت هستند

بندپی: مردم دشت ورامین در مواقع حساس نشان دادند پشتیبان ولایت هستند

استاندار تهران گفت: مردم دشت ورامین در مواقع حساس جامعه نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند و از آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) دفاع خواهند کرد.

محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی

به گزارش کسب و کار نیوز، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه چهارشنبه (۱۵ اسفند) در دیدار با خانواده شهید موسی سفیدیان گفت: ایران در هیچ مقطعی جنگی نداشته که ذره‌ای از خاک وطن به تاراج بیگانگان نرفته باشد، ولی در جنگ تحمیلی به برکت مقاومت شهدا و خون ایثارگران وطن اسلامی، ذره‌ای از خاک کشورمان به دست بیگانه نیفتاد.

استاندار تهران گفت: مسئولان وامدار خون شهدا هستند و همواره روابط مسئولان به عنوان خادمین مردم باید صمیمی‌تر باشد.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا منبع نوری هستند، که به جامعه روشنی داده و راه سعادتمندی را نشان می‌دهند، امروز خانواده معظم شهدا با دل‌های سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید دِین خود را ادا کرده و راه شهدا را با صلابت ادامه دهند.

استاندار تهران گفت: مردمان دشت ورامین در مواقع حساس جامعه نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند و از آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) دفاع خواهند کرد.

محسنی بندپی در پایان سخنان افزود: حضور مسئولان در خانه‌های شهدا فرصتی است تا ضمن ادای دِین به خانواده‌های معزز شهدا، از ایستادگی، صبوری و گذشت آنها درس بگیریم و در زندگی بکار بندیم، شهدا همیشه در قلب‌ها زنده و یادشان گرامی و پاینده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.