صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / پیشکسوت ۶۸ ساله ای که برای تشویق دختران فوتبالیست به ورزشگاه آمد
پیشکسوت ۶۸ ساله ای که برای تشویق  دختران فوتبالیست به ورزشگاه آمد

پیشکسوت ۶۸ ساله ای که برای تشویق دختران فوتبالیست به ورزشگاه آمد

پیشکوست فوتبال بانوان با حضور در ورزشگاه بازی ایران و بلاروس از سال های بازی خود در تیم تاج سابق گفت.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و بلاروس

به گزارش کسب و کار نیوز، مینا علینژاد، پیشکسوت فوتبال که برای تماشای بازی ایران و بلاروس به ورزشگاه آرارات آمده بود در جمع خبرنگاران در مورد فوتبال بانوان و بازی خودش در تیم تاج گفت: ما خیلی خوب دیده نشدیم. سال ۴۸ وارد باشگاه تاج شدم. آن موقع علی دانایی فرد مربی مان بود. اما در ادامه فوتبال جمع شد. آن موقع تیم بسیار خوبی داشتیم. البته تیم الان خیلی بهتر از موقع ما است. آقای تاج برای فدراسیون خیلی زحمت می‌کشد. اما اگر حمایت‌ها بیشتر شود تیم هم بهتر می‌شود.

او در ادامه افزود: دورانمان آنقدر پابرجا نبود که بتوانیم عنوانی به دست بیاوریم. امکاناتمان نسبت به الان کمتر بود. الان خیلی پیشرفت کرده و به نظرم حمایت‌ها هم بیشتر است.

او در پاسخ به این سوال که چرا ورزش فوتبال را انتخاب کردی، گفت: فوتبال را دوست داشتم و بازی کردم. الان هم دوست دارم و همه بازی‌های ایران و بازی‌های خارجی را می‌بینم. در اروپا طرفدار تیم رئال مادرید و منچستر یونایتد هستم.

او در پاسخ به این سوال که طرفدار استقلال هستید یا پرسپولیس بیان کرد: هر دو تیم برای کشورم هستند و امشب هم بازی دارند امیدوارم هر دو پیروز شوند. آنها باعث افتخار ما هستند. خارج از زمین فوتبال در باشگاه تاج بودم و طرفدار این تیم هستم.

این پیشکسوت فوتبال بانوان در ادامه گفت: پرسپولیس آن موقع تیم فوتبال و بسکتبال دختران را نداشت که من بروم اما باشگاه تاج اکثر رشته‌های ورزشی را داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.