صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی بسکتبال نامی‌نو: بازی سختی در تهران داریم
سرمربی بسکتبال نامی‌نو: بازی سختی در تهران داریم

سرمربی بسکتبال نامی‌نو: بازی سختی در تهران داریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اعتقاد دارد تیمش در بازی برگشت در تهران مقابل دانشگاه آزاد بازی سختی در پیش خواهد داشت، چراکه دانشگاه آزاد برای پیروزی و بازگشت به جریان فینال مسابقات بی‌محابا حمله خواهد کرد.

 

 

سپیده جعفری  اظهار کرد: بعد از یک روز استراحت تمرینات خود را شروع کردیم. می‌دانیم که بازی سختی در تهران مقابل دانشگاه در بازی برگشت خواهیم داشت. دانشگاه تیم خوب و با برنامه‌ای است و کادر فنی خوبی دارد که با توجه به باخت در اصفهان با آنالیزی که از ما می‌کنند به دنبال پیروزی در بازی برگشت هستند تا به جریان فینال برگردند و کار به بازی سوم کشیده شود؛ بنابراین در این بازی بی‌محابا حمله خواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،وی ادامه داد: ما نیز با آنالیزی که از بازی رفت در اصفهان داشتیم و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم خودمان و حریف به دنبال برتری در بازی دوم و گرفتن قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو گفت: به جز فروغ طباطبایی و “لوسینه ست آقایان” که در بازی قبل نیز مصدوم بودند بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند، در بازی گذشته بیشتر شوت‌هایی که داشتیم به نتیجه نشست و در طی تمریناتی که تا روز اعزام خواهیم داشت بر روی این موارد تمرین بیشتر خواهیم کرد تا بتوانیم با توجه به مهره‌ها و توانایی که از آن‌ها داریم بتوانیم از ظرفیت آن‌ها در این بازی استفاده کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: قبل بازی تمرین سبکی در سالن مسابقه خواهیم داشت تا با وضعیت آنجا آشنا شویم و روز مسابقه مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، بازی برگشت فینال بسکتبال بانوان کشور روز جمعه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۱ در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.