صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در روز «احسان و نیکوکاری»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران خبر داد

روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در روز «احسان و نیکوکاری»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به مناسبت روز احسان و نیکوکاری را تشریح کرد.

جشن نیکوکاری

محمدهادی سیف، با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال در تاریخ‌های پانزدهم شانزدهم و هفدهم اسفند ماه برگزار می‌شود افزود: روز پانزدهم جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان تهران، روز شانزدهم در پایگاه‌های سطح شهر و روز هفدهم در محل مصلی‌های نماز جمعه تهران و شهرستان‌های تهران برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه روز شانزدهم در هر منطقه حداقل یک پایگاه اصلی و چند پایگاه فرعی برای جشن روز احسان و نیکوکاری مستقر هستند اظهار کرد: در راستای جمع آوری کمک‌های دانش آموزی در مدارس نیز یک میلیون و صد هزار پاکت نیکوکاری بین دانش‌آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش توزیع شده است که امیدواریم در تاریخ برگزاری مراسم، پاکت‌ها و همراه با کمک‌های دانش‌آموزان برگشت داده شود و درآمد حاصله بین دانش‌آموزان نیازمند سطح استان تهران توزیع شود.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اولویت این کمک‌ها دانش‌آموزان محروم هر مدرسه و سپس مدارس محروم استان است.
سیف با بیان اینکه جشن نیکوکاری مختص به این سه روز نبوده و از حدود نیمه دی ماه جشن نیکوکاری به شکل جشنواره‌های مختلف و متنوع آغاز به کار کرده است تصریح کرد: تعداد زیادی از حامیان و خیرین در قالب جشنواره‌هایی از جمله «شوق دیدار»، «مفتاح الجنه» و گل‌ریزان‌های متعدد کمک‌های خود را به کمیته امداد تحویل دادند و قرار است تا پایان سال این کمک‌ها ادامه پیدا کرده و در اسرع وقت بین مددجویان توزیع شود.

وی افزود: با این وجود در این سه روز نیز به شکل نمادین کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده و ظرف یکی دو روز بین مددجویان توزیع می‌شود. همچنین مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۱# و تلفن ثابت ٧٣۵۵ کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.