صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / برخواه: انتظار داشتیم داوودی وزنه‌هایش را بزند
برخواه: انتظار داشتیم داوودی وزنه‌هایش را بزند

برخواه: انتظار داشتیم داوودی وزنه‌هایش را بزند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در رقابت دو وزن آخرجام فجر، تمرکز ما بیشتر روی رقابت دسته ۱۰۹ کیلوگرم بود اما انتظار داشتیم داوودی هم وزنه هایش را بزند.

محمد حسین برخواه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد حسین برخواه درباره عملکرد وزنه برداران در جام فجر بیان کرد: به نسبت بد نبودند. یک مقدار شرایط به گونه‌ای شد که تمرکزمان خیلی بر روی دسته ۱۰۹ کیلوگرم بود. چون رقابت سنگین بود و ملی‌پوشان رقیب خوبی داشتند. درواقع تا دقیقه ۹۰ احتمال داشت مدال طلا و نقره ما به نقره و برنز تبدیل شود.

برخواه در پاسخ به این پرسش که آیا در طول مسابقه از علی داودی غافل شدید، تاکید کرد: تمرکز ما روی دسته ۱۰۹ کیلوگرم بود اما انتظار داشتیم داودی هم بتواند وزنه‌ها را مهار کند چون وزنه‌هایی بود که در تمرینات می‌زند. ان‌شاءالله در مسابقات آسیایی بتواند رکوردهای بهتری ثبت کند.

او در مورد ترکیب تیم ملی برای قهرمانی آسیا نیز گفت: در وزن ۸۶ فردا یک رکوردگیری داریم و دو نفر را نگه می‌داریم و یک نفر خط می‌خورد. تقریباً به ۱۲ نفر داریم نزدیک می‌شویم.

او در مورد حضور سعید علی حسینی در اردوی تیم ملی گفت: با آقای مرادی هماهنگ می‌کند.

برخواه در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند مشخص شدن تکلیف سهراب مرادی خیلی طولانی شد و این وزنه بردار دارد زمان را از دست می‌دهد، تصریح کرد: یک مقدار به استراحت نیاز دارد و در هر صورت باید دوره استراحت را بگذارند. برخی متخصصان استراحت را تجویز کرده‌اند و در MRI که گرفته بود شرایطش رو به بهبود هست ولی در هر صورت تا آنجا که من اطلاع دارم حداقل تا اوایل اردیبهشت نمی‌تواند تمرین کند. در بهترین شرایط تمریناتش را می‌تواند اواخر اردیبهشت آغاز کند. البته او پیگیر اعزام به هانوفر آلمان هم هست. آخرین نظری که از متخصصان گرفتیم این بود که فعلاً استراحت کند تا بعد از عید ببینیم شرایطش به چه صورت است. پزشکان دارند تلاش می‌کنند اگر بهبود پیدا کند عمل جراحی نکند اگر هم نیاز به عمل جراحی باشد عمل سنگینی نیست و قطعاً بر می‌گردد. خیلی امیدوارم در مسابقات جهانی در ترکیب تیم ملی باشد. اگر هم تمریناتش را خرداد آغاز کند زمان دارد که به مسابقات جهانی برسد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز ، سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.