صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / داوودی: عملکردم در جام فجر افتضاح بود
داوودی: عملکردم در جام فجر افتضاح بود

داوودی: عملکردم در جام فجر افتضاح بود

وزنه بردار جوان ایران گفت: عملکردم در جام فجر افتضاح بود و قول می دهم در قهرمانی آسیا این نتیجه را جبران کنم.

علی داودی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی داوودی پس از تلاشی که برای شکستن هر سه رکورد جوانان جهان داشت بیان کرد: شرایطم خوب بود اما وقتی وزنه ۱۹۰ کیلوگرم را زدم دستم پاره شد زمانی که می‌خواستم وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را بزنم میله را که گرفتم، از دستم سر خورد. اما خب این مسائل همه بهانه است. من خیلی آماده بودم اما هر کاری می‌کردم و زور می‌زدم، نمی‌شد و نمی‌دانم واقعاً چه بگویم.

او ادامه داد: من در تمرینات حتی تا ۲۴۵، ۲۴۷ کیلوگرم هم آمده بودم و در یک ضرب ۲۰۰ کیلوگرم را زده بودم و به ۲۰۵ کیلوگرم هم حمله کردم.

داوودی در مورد اینکه میدان اصلی جای دیگری است و باید خودش را برای آن آماده کند، گفت: بالاخره این هم مسابقه بین‌المللی بود و باید وزنه خوبی می‌زدم. الان کلاً بهم ریختم و تلاش می‌کنم در مسابقات آسیایی جبران کنم. تمرینم را از فردا صبح شروع می‌کنم تا این عملکرد ضعیف در مسابقات آسیایی تکرار نشود.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند عملکردش در این مسابقات ضعیف بوده است، تاکید کرد: ضعیف نبود، افتضاح بود. من در تمرینات ۲۴۷ کیلوگرم در دوضرب آمدم که سنگین‌ترین وزنه تاریخ جوانان جهان بود اما نشد و نمی‌دانم چه بگویم. یک میدانی در اختیار من گذاشتند و شبانه روز در اردو بودم. وزنه‌هایی هم که الان زدم یکی، دو سال پیش زده بودم ولی قول می‌دهم در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی داشته باشم.

داوودی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند خالی شدن دسته فوق سنگین فشار زیادی به او وارد کرده است، تصریح کرد: من کار خودم را انجام می‌دهم. در این مدت اخیر حجم مصاحبه‌ها و فشار روی من بسیار زیاد بود اما من جواب ندادم. بالاخره سعی می‌کنم وارد حاشیه نشوم و فکر می‌کنم موفقیت کمی که در رده جوانان داشتم به همین خاطر بود که وارد حاشیه نشدم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.