صفحه اصلی / استان ها / مازندران / کشف یک خاور داروی دامی قاچاق در سوادکوه

کشف یک خاور داروی دامی قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی مازندران از کشف انواع داروهای دامی قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد.

داروهای دامی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی طرح کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه با انجام عملیات ایست و بازرسی مقطعی در محور ورودی این شهرستان به یک دستگاه خودروی خاور مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۵۰۰ کارتن حاوی انواع داروهای دامی خارجی و غیرمجاز کشف کردند.

وی، ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، تحویل و راننده خودرو نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: انواع دارو و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدید جدی را برای سلامت افراد جامعه در پی خواهند داشت.

وی از مردم و سایر افرادی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، خواست ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور، در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا ، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا سایر مراجع انتظامی و قضائی اعلام دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.