صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / سند توسعه پایدار آب استان در روزهای آینده قطعی می‌شود
سند توسعه پایدار آب استان در روزهای آینده قطعی می‌شود

رئیس اداره آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

سند توسعه پایدار آب استان در روزهای آینده قطعی می‌شود

رئیس اداره آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در دو، سه دهه گذشته هیچ گاه همگرایی، نزدیکی و اقبال به موضوع آب وجود نداشته و ما سند توسعه پایدار در بحث آب استان را در روزهای آینده قطعی خواهیم کرد هدف ما موضوع توسعه پایدار است.

آب

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی فاطمی امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی آب در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: ما امروز با بحران آب دسته و پنجه نرم می‌کنیم. علیرغم اینکه آب مساله پیچیده‌ای بوده اما بیان این مساله ساده است. 

وی افزود: آب کم است و برای اینکه توسعه پایدار داشته باشیم، باید به تمام بخش‌ها و ذی‌نفعان برسیم. امروزه دولت، بخش‌های مختلف دولتی و دانشگاه‌ها تمام هم و غم و تلاش خود را بر حل منطقی موضوع گذاشتند، ما به عنوان بزرگ‌ترین مصرف‌کننده آب و شرکت آب منطقه‌ای به عنوان متولی مدیریت و تامین آب به راه حل‌های بسیار خوبی رسیدیم. 

فاطمی بیان کرد: در دو، سه دهه گذشته هیچگاه همگرایی، نزدیکی و اقبال به این موضوع وجود نداشته و ما سند توسعه پایدار در بحث آب استان را در روزهای آینده قطعی خواهیم کرد و هدف ما موضوع توسعه پایدار است. 

رئیس اداره آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: رویکرد دانشگاه به این موضوع رویکرد جدیدی بوده و آن هم این است که برای اینکه دانشجویان به صحنه بیایند و با حضور در صحنه‌های مدیریت آب مانوس شوند، موضوعات کارآموزی شکل دیگری پیدا کرده است. ارتباط با صنعت در دانشگاه وجود دارد، دانشجویان بخش آب حتی از صنایع وابسته به آب دیدن و اطلاعات خود را کامل می‌کنند، بخشی نیز جذب کار در این بخش‌ها می‌شوند، اشتغال‌زایی و توسعه زیادی در خانواده آب رخ می‌دهد که اتفاق مبارکی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.