صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / سامری: مقابل شیمیدر بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم
سامری: مقابل شیمیدر بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم

سامری: مقابل شیمیدر بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان می‌گوید: بازیکنانش بدترین عملکرد خود در طول فصل را مقابل شیمیدر داشتند.

حماد سامری

به گزارش کسب و کار نیوز، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از باخت شاگردانش مقابل شیمیدر تهران، در خصوص این بازی توضیح داد: متأسفانه بازی را خیلی بد شروع کردیم و نمی‌دانم چرا بازیکنانم در نیمه اول بدون تمرکز بودند. ما ۲۵ دقیقه اول بازی را مثل آب خوردن از دست دادیم و از نظر من بدترین بازی فصل‌مان بود، هیچ نشانه‌ای از تیم نفت را نداشتیم.

او ادامه داد: حتی در جریان بازی هر کدام از بازیکنانم را هم به زمین می‌فرستادم خوب نبودند، به طور کلی بازیکن خوب نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت توضیح داد: از نیمه‌های کوارتر سه شروع کردیم به بازی کردن که تازه اختلاف کم شد، به هر حال همان طور که دیدید عدم تمرکز روی پرتاب‌ها کار دست ما داد. تعداد پرتاب مناسب داشتیم و حتی بازیکنان ما در بیشتر مواقع اوپن شات بودند اما آمار گل زدنشان ضعیف بود. اگر مقداری پرتاب‌های ما دقیق بودند نتیجه برای ما بود با اینکه ۱۵ دقیقه بازی کردیم.

او در خصوص تمرینات تیمش نیز گفت: در تمام این مدت تمرینات ما به صورت نیمه تعطیل بود و بازیکنانی مثل مرادی‌نسب را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. سه بازیکن ما نیز در تیم ملی بودند و علیار هم تازه به تیم اضافه شد. بازیکنان ما در نیمه اول به قدری ناهماهنگ بودند که در حمله خوب نبودیم. حتی به هم می‌خوردند! در تعطیلات خوب تمرین نکردیم و بازیکنی مثل مهدی مرادی‌نسب پیش از این بازی تنها دو جلسه تمرین کرد. در کل باخت بدی بود.

سامری با بیان اینکه بازی مقابل شیمیدر فرصت مناسبی برای نفت جهت رسیدن به صدر جدول بود، گفت: اگر در کل بازی مثل کوارتر آخر بودیم قطعاً بازی را می‌بردیم اما بازیکنان ما قدر این موقعیت را ندانستند. اگر این بازی را می‌بردیم، در صورت باخت مقابل پتروشیمی با اختلاف ۵ امتیاز، باز هم دوم می‌ماندیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.