صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / درخشش دختران نوجوان در دوومیدانی جام فجر/ پاسخ نایب رئیس به غیبت فصیحی و طوسی
درخشش دختران نوجوان در دوومیدانی جام فجر/ پاسخ نایب رئیس به غیبت فصیحی و طوسی

رکورد ورودی ملاک انتخاب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا

درخشش دختران نوجوان در دوومیدانی جام فجر/ پاسخ نایب رئیس به غیبت فصیحی و طوسی

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در حاشیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی تهران، گفت: نوجوانان ما در این مسابقات خوش درخشیدند و فکر می‌کنم که در مسابقات قهرمانی آسیایی هنگ کنگ نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان

پریسا بهزادی، نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو‌ با ایسنا، در مورد مسابقات بین‌المللی تهران که دیروز و امروز در مجموعه آفتاب انقلاب در حال برگزاری است، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان زیادی از کشورهای ترکیه، عمان، عراق، افغانستان، سوریه، کویت و مالزی به ایران آمدند. تیم ترکیه و مالزی با ورزشکاران قدر خود به ایران آمده‌اند و این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است. ما هم بر اساس برترین‌های سال ۹۷ و مسابقات داخل سالن که یک ماه پیش برگزار شد، نفرات خود را گزینش کردیم، ضمن این که از ورزشکاران نوجوانمان که قرار است به مسابقات قهرمانی آسیای هنگ کنگ اعزام شوند نیز استفاده کردیم.

وی ادامه‌ داد: ورزشکاران نوجوان ما از جمله حدیثه رئوف و شیرین نوتاش خیلی خوب ظاهر شدند. حدیثه رئوف بعد از دو خارجی در رده سوم ایستاد. همچنین در پنجگانه نیز شیرین نوتاش پا به پای سایر حریفانش امتیاز آوری کرد و سوم شد. نوجوانان ما در این مسابقات خوب درخشیدند و فکر می‌کنم که آنها بتوانند در مسابقات هنگ کنگ همانند دوره قبل مسابقات آسیایی که سه مدال کسب کردند، خوش بدرخشند و تعداد مدال‌های خود را بیشتر کنند. شانس مدال آوری در بخش دختران همانند دوره قبل بیشتر از پسران است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی، اضافه کرد: همه از این مسابقات رضایت دارند. پیش از این قرار بود مسابقات آسیای میانه به میزبانی تهران برگزار شود که به دلیل انصراف یکی، دو کشور رئیس فدراسیون تصمیم گرفت این مسابقات را در قالب بین‌المللی برگزار کند. فدراسیون اکثر ورزشکاران را مجاب کرد تا در این مسابقات شرکت داشته باشند تا بتوانیم برای گزینش از رکوردهای آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه در مورد مسابقات پیش روی ورزشکاران، گفت: ما مسابقات آغاز فصلمان را چهارم فروردین ماه برگزار خواهیم کرد که این مسابقات حکم گزینشی ورزشکاران برای مسابقات قهرمانی آسیا را دارد. این مسابقات در اردیبهشت در قطر برگزار می‌شود. نتایج مسابقات بیرون سالن که چهارم فروردین ماه برگزار می‌کنیم برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بهزادی اضافه کرد: در مسابقات بیرون از سالن که فروردین ماه برگزار می‌شود هر ورزشکاری که رکورد ورودی را کسب کند به قطر اعزام می‌شود. فدراسیون رکورد ورودی را تعیین می‌کند و هر تعداد ورزشکاری که رکورد ورودی را بگیرد از یک نفر تا ۱۰ نفر به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند. ملاک انتخابی ما رکورد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها رکورد ورودی ملاک خواهد بود، در این باره گفت: همان طور که گفتم رکورد ورودی ملاک انتخابی ما است اما در نهایت سازمان تیم‌های ملی تصمیم نهایی را می‌گیرد. در جلسات متعددی که سازمان تیم‌های ملی برگزار می‌کند تصمیم گیری می‌شود و اسامی نفرات نهایی مشخص خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در خصوص غیبت برخی از ورزشکاران همچون فرزانه فصیحی در این مسابقات، گفت: برخی از ورزشکاران همچون فصیحی و طوسی غیبت دارند. ما از آنها دعوت به عمل آورده ایم اما شاید آماده نبودند. شاید هم خودشان را برای مسابقات آغاز فصل آماده می‌کنند.

وی در پایان در مورد وضعیت سپیده توکلی، گفت: سپیده در حال حاضر با مربیانش، محسن ربانی و حسین شایان که قهرمان پرش ارتفاع بوده تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.