صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آنچلوتی: سنگربان ما اصلا رونالدو را لمس نکرد
آنچلوتی: سنگربان ما اصلا رونالدو را لمس نکرد

آنچلوتی: سنگربان ما اصلا رونالدو را لمس نکرد

سرمربی ناپولی بر این باور است که سنگربان تیمش خطای روی رونالدو مرتکب نشد و اخراج او اشتباه بود.

کارلو آنچلوتی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، ناپولی در دیدار حساس برابر یوونتوس در هفته بیست و ششم رقابت‌های سری A با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کورسوی امید این تیم برای کسب عنوان قهرمانی از بین رود.

جنجالی‌ترین صحنه این دیدار در دقیقه ۲۶ بود که داور سنگربان ناپولی را به خاطر خطای روی رونالدو از بازی اخراج کرد.

آنچلوتی به این صحنه اعتراض دارد. سرمربی ناپولی گفت: گل نخست یوونتوس بسیار مشکوک بود. اطمینان دارم که سنگربان ما اصلاً رونالدو را لمس نکرد. سنگربان ما به اشتباه اخراج شد. داور باید نگاه می‌کرد که آن توپ به کجا رفت. چرا ما از تکنولوژی VAR استفاده نمی‌کنیم؟ رونالدو نمی‌توانست به آن توپ برسد و نباید داور دروازبان را اخراج می‌کرد. آن اخراج جریان بازی را به کلی عوض کرد.

او ادامه داد: زیلنسکی در گل اول یوونتوس نپرید و توپ از بالای سر او وارد دروازه شد. اگر دروازه‌بان اخراج نمی‌شد میلیک که بلند قدترین بازیکن ما بود در دیوار دفاعی می‌ایستاد و این گونه ما گل دریافت نمی‌کردیم.

سرمربی ناپولی ادامه داد: با وجود این که ۱۰ نفره شده بودیم اما یوونتوس عقب کشید و ما بهتر بازی کردیم. من اصلاً احساس پشیمانی ندارم. یوونتوس در فصل جاری عملکرد استثنایی داشته است و اجازه نمی‌دهد که تیمی به آن‌ها در صدر نزدیک شود. ما بازیکنان بااستعداد و آینده داری در ترکیب خود داریم و اطمینان دارم که شرایط بهتر از این خواهد شد.

با شکست ناپولی برابر یوونتوس اختلاف دو تیم در صدر به ۱۶ امتیاز رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.