صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ۹۵ درصد مدارس سیستان و بلوچستان بعد از انقلاب ساخته شده است
۹۵ درصد مدارس سیستان و بلوچستان بعد از انقلاب ساخته شده است

استاندار:

۹۵ درصد مدارس سیستان و بلوچستان بعد از انقلاب ساخته شده است

استاندار سیستان و بلوچستان در جمع شرکت کنندگان همایش "یکصدمین سال تاسیس آموزش و پرورش در منطقه سیستان" گفت: تعداد دانش آموزان در سال ۱۳۳۵ یک و نیم درصد نسبت جمعیت هر شهرستان در منطقه سیستان بوده و این رقم در سال ۵۷ به دو و نیم درصد جمعیت و در حال حاضر ۲۵ درصد رشد داشته است.

جلسه

به گزارش کسب و کار نیوز- احمد علی موهبتی در این جلسه که با حضور محمدرضافانی وزیر اسبق آموزش و پرورش و رئیس صندوق ذخیره ارزی فرهنگیان، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، علما، نخبگان، فرهنگیان و مدیران استانی و محلی برگزار شد، افزود: ۹۵ درصد مدارس آموزش و پرورش استان در بعد از انقلاب ساخته شده و اکنون پنج درصد جمعیت سیستان دانشجو هستند و این آمار به درستی نشان می دهد که نیروی انسانی به عنوان مهمترین محور توسعه رشد خوبی داشته که این از بالاترین نعمات جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه  با اشاره به بارش باران رحمت الهی در مناطق مختلف استان و کشورهای  همسایه گفت: خدا را شاکریم که شاهد باران رحمت الهی در سرتاسر استان و دو کشور همسایه هستیم و امیدوارم به فضل الهی در حوزه تامین آب سال خوبی در پیش داشته باشیم و سیراب شدن هیرمند بتواند دل مردم را شاد کند و سیستان بار دیگر بتواند به عنوان انبار غله ایران نقش خودش را ایفا نماید.

استاندار سیستان و بلوچستان با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش گفت: خدا را شاکرم که در این همایش که جمعی از مردمان سیستان به عنوان نگهبانان تنگه احد جمهوری اسلامی ایران حضور دارند، شرکت کردم و از میزبانان و برگزارکنندگان این همایش تقدیر و تشکر می‌کنم.

موهبتی درپایان خاطرنشان کرد: این همایش مصادف با شروع عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به سیستان شده که این مهم با پیگیری مسئولان استانی و به ویژه نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.