صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / گلکسی اس ۱۰ پلاس؛ قاتل آیفون
گلکسی اس ۱۰ پلاس؛ قاتل آیفون

گلکسی اس ۱۰ پلاس؛ قاتل آیفون

هرچند قبلا گلکسی‌های سامسونگ متهم به کپی کاری از آیفون می‌شدند، اما ورود گلکسی اس 10 همه این نوع جملات را بر باد داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، سامسونگ چند سالی طول کشید تا گام‌های خود را در بخش سخت‌افزار محکم کند و حالا می‌توان گفت گلکسی اس ۱۰ به‌صراحت یک گوشی سامسونگی است و کپی از آیفون در خود ندارد. حتی می‌توان گفت اگر از نداشتن جک هدفون، ناچ مناسب و یا حسگر اثرانگشت آیفون خسته شده‌اید، به سامسونگ و سری ۱۰ می‌توانید پناه ببرید.

سایت theverge دست به بررسی فنی گوشی «گلکسی اس ۱۰ پلاس» زده و نکات زیر را یادآور شده است: باتری خوب، عملکرد و پرفورمنس بالا، عمر باتری زیاد، سیستم دوربین همه‌کاره و هدفون جک از مزایای گوشی «گلکسی اس ۱۰ پلاس» است و سرعت کم حسگر اثرانگشت، عکس کم کیفیت در نور کم و آپدیت کند نرم‌افزاری معایب آن محسوب می‌شود.اسکرول گوشی بسیار نرم تعریف‌شده که به خاطر پردازنده قوی و رم بالا است و برای گیم بازی نیز بدون لَگ می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

ویژگی‌های فنی این گوشی به شرح زیر است:

نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن QHD / سه دوربین ۱۲ واید ۷۷ درجه، تله ۱۲ مگاپیکسل ۴۵ درجه و ۱۶ اولترا واید ۱۲۳ درجه / دوربین سلفی ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی برای تصویربرداری عمقی / ۱۵۷٫۶ در ۷۴٫۱ در ۷٫۸ میلی‌متر به وزن ۱۹۸ گرم از جنس سرامیک / پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ یا اکسینوس / ۸ یا ۱۲ گیگ رم / حافظه تا ۱ ترابایت همراه با اسلات برای افزودن حافظه جانبی / باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت / اندروید ۹ پای / شارژ بی‌سیم، یو اس بی تایپ سی و جک هدفون

به نوشته این سایت گوشی اس ۱۰ پلاس در بحث دوربین سرتر از پیکسل گوگل است و اگر دنبال بهترین گوشی اندرویدی هستید، می‌توان به گلکسی اس ۱۰ پلاس فکر کرد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس گنار هم / عکس زیر

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.