صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش انتظارات را برآورده کردند
نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش  انتظارات را برآورده کردند

کمانداران اعزامی به جهانی هلند اواخر هفته مشخص می‌شوند

نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش انتظارات را برآورده کردند

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بنگلادش گفت: با نتایجی که کمانداران ریکرو در بنگلادش کسب کردند، به عملکرد این تیم در جهانی هلند که برای کسب سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو است، امیدوار شدیم.

تیروکمان

امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جام سولیداریتی بنگلادش اولین تورنمنت رسمی تیم ریکرو بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا و ۴ مرحله اردوی آماده‌سازی با کادر فنی جدید بود که کمانداران توانستند به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی به بنگلادش تیم اعزامی به جهانی هلند را تشکیل خواهند داد یا خیر؟ افزود: اواخر هفته آینده جلسه‌ای را با کادر فنی برای تعیین نفرات اعزامی به هلند خواهیم داشت و پس از ارائه گزارش از سوی سرمربی در خصوص وضعیت رکوردی کمانداران در بنگلادش، کمانداران اعزامی به هلند را مشخص خواهیم کرد و سپس شنبه هفته آینده اردوی کمانداران برای آماده‌سازی جهت شرکت در مرحله دوم جام جهانی در شانگهای چین در سایت تیروکمان برگزار می‌شود. البته ۸ کمانداری که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند هفته اول اردیبهشت برای شرکت در اردوی دو هفته‌ای راهی گوانجو چین می‌شوند و سپس بعد از شرکت در جام جهانی شانگهای چین، ۶ کماندار اعزامی در بخش زنان و مردان برای حضور در مسابقات جهانی هلند تعیین خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان پیرامون این پرسش که با توجه به رضایت شما از عملکرد کمانداران اعزامی به بنگلادش، آیا در اردوی بعدی تغییراتی در نفرات دعوت شده ایجاد نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تمام کمانداران اعزامی عملکرد راضی‌کننده‌ای داشتند و شاید با نظر سرمربی از ۸ کماندار اعزامی به بنگلادش در اردوی بعدی یک یا دو کماندار جدید جایگزین نفرات اعزامی به بنگلادش شوند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جهانی هلند وجود دارد، افزود: تیروکمان رشته‌ای است که نمی‌توان به راحتی عنوان کرد که می‌توانیم با کمانداران فعلی به کسب سهمیه امیدوار بود، اما شرایط نسبت به گذشته بهتر شده و ما روندی که در پیشرفت کمانداران می‌بینم، به اعتقاد من نتایج در جهانی هلند راضی‌کننده‌تر از قبل خواهد بود.

نجاری در پایان از اعزام تیم کامپوند به مرحله اول کاپ آسیا در سوم فروردین خبر داد و گفت: تیم کامپوند در حال حاضر با هدایت مجید احمدی در اردوی آمادگی به سر می‌برد و شرایط رکوردی کمانداران بویژه اسماعیل عبادی که در گذشته با افت زیادی مواجه بود با تمرینات منظمی که داشتند، راضی کننده است. امیدوارم در تایلند شاهد اوج دوباره تیم کامپوند در آسیا باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.