صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / مریم آزمون: نیاز داریم تماشاگران به ورزشگاه بیایند

مریم آزمون: نیاز داریم تماشاگران به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران می‌گوید: شاهد بازی خوبی از هر دو طرف بودیم و تماشاگران تیم را هیجان زده کرده بودند.

مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال بانوان بزرگسال

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز (شنبه) در دیداری دوستانه برابر تیم بلاروس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. مریم آزمون، سرمربی تیم ایران در جمع خبرنگاران در مورد این بازی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم. از بلاروس برای حضور در ایران ممنون هستیم. امروز فرصت خوبی بود تا خودمان را محک بزنیم.

او در ادامه افزود: می‌خواستیم در این بازی نظم تمام خطوطمان را بیشتر از قبل رعایت کنیم. در بعضی لحظات این کار را انجام دادیم. اما بلاروس قدرت بدنی خوبی داشتند و به خوبی منطقه بازی را عوض می‌کردند. این باعث دوندگی بیشتر بازیکنان ما شد.

آزمون در مورد داوری این دیدار گفت: داور روی گل اول بلاروس اشتباه کرد چون آن خطا برای ما بود. با اینکه نزدیک به صحنه هم بود ولی اشتباه کرد. از آنجایی که این اشتباه باعث شد گل بخوریم در بازی مؤثر شد.

او در ادامه افزود: در حمله پر تعداد نبودیم و اگر با تعداد بیشتری حمله می‌کردیم می‌توانستیم گل بزنیم. اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. در تورنمنت هند هم همین مشکل را داشتیم.

آزمون با بیان اینکه بازی بلاروس را آنالیز کرده بودیم گفت: این تیم خیلی قوی بود. ما هم نسبت به تورنمنت هند خوب کار کردیم. الان در دوره بدنسازی هستیم چون یک ماه دیگر بازی داریم و همین باعث شد که بازیکنان ما نتوانستند خیلی در کار حمله و دفاع خوب کار کنند. مطمئن باشید روز به روز شرایط تیم ملی بهتر می‌شود. قبلاً اینگونه نبود ولی امروز ما فوتبال بازی کردیم. تنها مشکلمان این بود که تمام کننده نداشتیم.

او در مورد حضور عبدی در کنار تیم ملی بیان کرد: آقای عبدی و حبیبی خیلی به ما کمک می‌کنند. فوتبال مردانمان اول آسیا است و باید از داشته‌هایمان در کشور استفاده کنیم. تأثیرات زیادی در تیم داشتند و به ما کمک کردند.

آزمون در مورد حضور تماشاگران گفت: تماشاچیانی که امروز آمده بودند آنقدر خوب تشویق می‌کردند که خود من هم هیجان زده می‌شدم. ما هم نیاز داریم که تماشاگران به ورزشگاه بیایند چون فوتبال با تماشاگر معنا پیدا می‌کند. هر چند این بازی در آزادی برگزار نشد اما همانطور که فوتبالمان گام به گام بهتر می‌شود این شرایط هم تغییر می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.