صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / فعالیت ۷۲ بنیاد خیّرین آموزش عالی در دانشگاه‌ها
فعالیت ۷۲ بنیاد خیّرین آموزش عالی در دانشگاه‌ها

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت

فعالیت ۷۲ بنیاد خیّرین آموزش عالی در دانشگاه‌ها

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر حدود ۷۲ بنیاد خیرین در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور فعال هستند.

دانشگاهها

جمشید اسماعیلی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در این سفر مشکلات مرکز آموزش عالی کاشمر و کمک‌هایی که می‌توانیم داشته باشیم مورد بررسی قرار گرفت. خوشبختانه مرکز آموزش عالی کاشمر در مسیر سند آمایش آموزش عالی حرکت می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مسیر عزم خود را جزم کرده که به دانشگاه‌ها کمک کند؛ امروز با توجه به حضور خیرین و حضور تمامی مسئولان برای انجام طرح‌های عمرانی شرایط در کاشمر مهیاست. اگر ۵۰ درصد پروژه‌های دانشگاه‌ها از محل کمک‌های خیرین و یا سایر منابع تامین شود، دولت نیز تعهد می‌کند در زمینه فضاهای آموزشی، خوابگاه‌ها و آزمایشگاه کمک کند.

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: امسال بیش از ۱۸۰ درخواست پروژه داشتیم که ۵۰ درصد آنها ورزشی بود و در بیش از ۴۰ پروژه کمک‌هایی را داشته‌ایم. پروژه‌هایی در ساخت مسجد، خوابگاه، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی داریم که هر ساله برای ۳۰ تا ۴۰ مورد آنها کمک می‌کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: در حال حاضر تعداد این پروژه‌های در حال اتمام دانشگاه‌ها به بیش از ۲۰۰ مورد می‌رسد و امسال بیش از ۱۰۰ پروژه دانشگاهی ملی داریم که به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.