صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / عطایی: روند رو به رشد کاله ادامه دارد/ داوری‌های پلی‌آف بی حاشیه است
عطایی: روند رو به رشد کاله ادامه دارد/ داوری‌های پلی‌آف بی حاشیه است

عطایی: روند رو به رشد کاله ادامه دارد/ داوری‌های پلی‌آف بی حاشیه است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه روند رو به رشد تیمش ادامه دارد، در مورد داوری‌های لیگ گفت: قضاوت‌های مرحله پلی‌آف بی حاشیه صورت می‌گیرد.

بهروز عطایی - کاله مازندران

بهروز عطایی در گفت و گو با ایسنا، در مورد روند رو به رشد تیم والیبال کاله مازندران توضیح داد: خوشحالم که در این هفته‌ها تیم ما روند رو به رشدی را داشت و همچنان هم این روند ادامه دارد. تنها به پیشرفت فکر می‌کنیم و با اینکه یکی از تیم‌های جوان لیگ را در اختیار داریم، به دلیل روند رو به رشد یکی از مدعیان عنوان قهرمانی هستیم.

او با بیان اینکه در میان چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی کاله مازندران جوان‌ترین تیم است، توضیح داد: ما و پیکان از جمله تیم‌های جوان لیگ هستیم ولی شرایط ما با پیکان هم متفاوت است. بازیکنان ما برعکس بازیکنان پیکان سابقه حضور در لیگ را هم نداشتند ولی الان خوشحالم که روند خوبی را طی می‌کنند. تمرکز ما بر روی پیشرفت و کسب موفقیت است، همه تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی مقابل سایپا هم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

عطایی در خصوص بازی برابر سایپای تهران نیز گفت: مطمئناً بازی برابر پر مهره‌ترین تیم لیگ‌برتر آسان نیست و باید با بیشترین توان در زمین حاضر شویم. اینکه سایپا در مرحله گروهی لیگ نتایج خوبی را ثبت نکرده درست است اما، مطمئن باشید ما به این مسائل کاری نداریم و باید مقابل یکی از پر قدرت‌ترین تیم‌های لیگ قرار بگیریم که از از نظر مهره هیچ کمی یا کاستی ندارد. آنالیزهای کافی را انجام داده و قصد داریم در حضور هواداران خود بهترین نمایش را ارائه دهیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی برای بازی فردا دارند؟ گفت: مسلماً مصدومیت‌های کوچک در هر تیمی وجود دارد اما مصدومیتی که باعث شود بازیکنی را از دست بدهیم، خوشبختانه برای هیچیک از بازیکنانم وجود ندارد.

بهروز عطایی در مورد داوری‌ها نیز توضیح داد: در این دو بازی مرحله پلی‌آف داوری‌های خوبی را شاهد بوده‌ایم و از این موضوع خوشحالم چون داوران و ناظرانی که از سوی فدراسیون انتخاب شدند، از پس بازی‌ها برآمده‌اند اما بحثی که وجود دارد در چیدمان داوران بود. شاید ما داوران بین‌المللی زیادی داشته باشیم اما داوری که بتواند از پس یک بازی خاص بربیاید کم است.

او ادامه داد: به عنوان مثال در جام‌جهانی چندین داور بین‌المللی حضور دارند که بازی‌های مختلفی را سوت می‌زنند اما، بازی فینال به یک داور خاص داده می‌شود. در لیگ والیبال هم همین موضوع وجود دارد و بعضاً بیشتر داوران بین‌المللی ما نمی‌توانند برخی بازی‌های خاص را کنترل کنند. با این حال در نیم فصل دوم و مرحله پلی‌آف این موضوع مد نظر کمیته داوران قرار گرفت که نتیجه آن کاهش حواشی داوری بود. داوران و ناظرانی مناسب برای بازی‌های مختلف لیگ انتخاب شدند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.