پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / رونمایی از اپلیکیشن “به‌باش” با محوریت پیشگیری از مواد مخدر در استان مرکزی

رونمایی از اپلیکیشن “به‌باش” با محوریت پیشگیری از مواد مخدر در استان مرکزی

معاون امور پیشگیری اداره بهزیستی استان مرکزی از راه‌اندازی اپلیکیشن "به‌باش" با محوریت اطلاع رسانی و پیشگیری در خصوص مواد مخدر خبر داد.

ماده مخدر گُل

کیانوش امینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کمپین پیشگیری از مصرف ماده گل از ۱۱ اسفند ماه و به مدت یک هفته در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی فعال خواهد بود، گفت: این کمپین در سراسر استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مدیریت فرمانداران شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و هدف اصلی از برگزاری این کمپین آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص این ماده مخدر پرخطر است.

وی با بیان اینکه ماده گل اولین ماده مصرفی در بین جوانان و نوجوانان است، گفت: اگر نتوانیم در زمان مناسب اقدامات پیشگیرانه مناسب را انجام دهیم، در آینده نسل سالم خود را از دست خواهیم داد. امیدواریم با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از این قبیل، بتوانیم نشاط اجتماعی را جایگزین مصرف مواد مخدر خصوصا در بین جوانان و نوجوانان کنیم.

امینی تصریح کرد: در راستای برگزاری این کمپین فعالیت‌ها از ۶ ماه گذشته آغاز شده است و به این نتیجه رسیده‌ایم که باید فعالیت‌هایی مشابه با سیستم مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی از راه‌اندازی اپلیکیشن به‌باش با محوریت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به عموم شهروندان در خصوص مواد مخدر به خصوص ماده گل خبر داد و افزود: سخن با کارشناس، تجربه‌های پنج خطی، کلیپ‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده و معرفی کتاب، نمونه‌ای از بخش‌های این اپلیکیشن است که در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

امینی ادامه داد: این اپلیکیشن تمامی افراد را شامل می‌شود و هر کس متناسب با نیازهای خود می‌تواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.