صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / راهکار جالب سرمربی کان برای متوقف کردن ام‌باپه و واکنش توخل
راهکار جالب سرمربی کان برای متوقف کردن ام‌باپه و واکنش توخل

راهکار جالب سرمربی کان برای متوقف کردن ام‌باپه و واکنش توخل

سرمربی پاری سن ژرمن واکنش جالبی به پیشنهاد سرمربی کان داشت.

توماس توخل

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف کان خواهد رفت.

سرمربی کان برای متوقف کردن ام‌باپه، ستاره این روزهای پاری سن ژرمن پیشنهاد جالبی به بازیکنان تیمش داد تا جایی که اعلام کرده اگر موفق شوند مانع گلزنی ام‌باپه در این دیدار شوند همه آن‌ها را به صرف یک شام دعوت خواهد کرد.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن هم واکنش جالبی به این پیشنهاد سرمربی کان داد و گفت: این یک راهکار جدید برای تشویق کردن بازیکنان و روحیه دادن به آن‌ها است. فکر خوبی است. من هم تصمیم گرفتم که به ام‌باپه در این دیدار استراحت دهم تا سرمربی کان مجبور به دادن یک شام شود.

او در ادامه به ستایش از دی ماریا پرداخت و اضافه کرد: دی ماریا توان بازی کردن به عنوان یک مهاجم را دارد. در غیاب نیمار و کاوانی او عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و روزهای خوبی را تجربه می‌کند. دی ماریا با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کند و کمک زیادی به ما کرده است. امیدوارم که درخشش این بازیکن ادامه داشته باشد.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره دیدار برگشت برابر منچستریونایتد هم گفت: طبیعی است که به این دیدار فکر کنیم چرا که بازی حساس و سختی برای ماست اما قبل از هر چیز باید کان را از پیش رو برداریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.