صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / دریافت تسهیلات ارزان قیمت، یک روزه و بدون ضامن در شعب بانک اقتصادنوین
دریافت تسهیلات ارزان قیمت، یک روزه و بدون ضامن در شعب بانک اقتصادنوین

روابط عمومي بانک اقتصادنوين اعلام کرد

دریافت تسهیلات ارزان قیمت، یک روزه و بدون ضامن در شعب بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوين با هدف افزايش قدرت خريد و حفظ سرمايه و پس انداز مشتريان و کمک به رونق و شکوفايي چرخه اقتصادي کشور، طرح "کوشان" را معرفي کرد.

 طرح تسهیلاتی “کوشان” فرصت خوبی را برای سپرده‌گذاران حقیقی و حقوقی این بانک فراهم کرده تا بتوانند ضمن دریافت سود سپرده، تا ۸۰ درصد مبلغ سپرده خود، بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند. نرخ سود یا کارمزد تسهیلات در طرح “کوشان” متغیر بوده و به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی توسط مشتری بابت سپرده تودیع شده و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین چهار تا ۱۸ درصد تعیین شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، خرید محل کار، خرید خودرو، تأمین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک (محل کار/ مسکونی)، خرید کالا، ابزار کار و لوازم یدکی و خرید کالا های مصرفی بادوام از جمله مواردی است که مشتریان ارجمند می‌توانند برای انجام آن از تسهیلات طرح “کوشان” بانک اقتصادنوین با شرایط بازپرداخت انتخابی بهره‌مند شوند.
مشتریان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح به صفحه طرح کوشان در سایت اصلی بانک اقتصادنوین به آدرس https://www.enbank.ir/kooshaan مراجعه و یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.