صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بیمه نوین برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد
بیمه نوین برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

روابط عمومي بانک اقتصادنوين:

بیمه نوین برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

همزمان با دوازدهمين کنفرانس حسابداران و مديران مالي و نهمين دوره جايزه ملي مديريت مالي ايران، شرکت بيمه نوين موفق به دريافت لوح تقدير سه ستاره گرديد.

 شرکت بیمه نوین در دومین حضور خود در این جایزه ملی، با ارتقای سیستم‌‌های عملکرد مالی و ارائه گزارش‌‌های شفاف خود، لوح تقدیرنامه سه ستاره را کسب کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقا سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده شده است و شرکت‌‌کنندگان در این رویداد، در هر دوره با ارائه اظهارنامه‌های مالی به جایزه ملی مدیریت مالی ایران، فرآیندها و نظام‌های مالی خود را در معرض ارزیابی قرار می‌دهند. همچنین هدف برگزارکنندگان این دوره‌ها، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و فراهم نمودن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.
گفتنی است نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، با حضور حدود ۱۰۰ موسسه اقتصادی، خدماتی و صنعتی روز دوشنبه ۶ اسفند ماه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.