صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / حکم قصاص قاتل استوار وظیفه “حسین محمدی” تائید شد
حکم قصاص قاتل استوار وظیفه “حسین محمدی” تائید شد

حکم قصاص قاتل استوار وظیفه “حسین محمدی” تائید شد

رئیس اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان از تائید حکم قصاص قاتل شهید مدافع امنیت استوار وظیفه "حسین محمدی " در دیوان عالی کشور خبر داد.

قصاص

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پلیس، سرهنگ “مجتبی جمالی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اداره حقوقی فرماندهی انتظامی استان، پرونده حکم قصاص قاتل شهید والامقام ” حسین محمدی ” در شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور تائید شد.

شهید “حسین محمدی” در شامگاه روز سه شنبه سی ام مرداد ماه سال جاری در عملیات دستگیری سارق احشام در یکی از روستاهای شهرستان خمین به فیض شهادت نائل آمد و ضارب او بلافاصله در عملیات پلیس دستگیر شد.

کشف ۱۹ خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اراک

در عملیات های ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اراک، در بهمن ماه سال جاری تعداد ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

براساس این گزارش، سرهنگ “امیر مختاری” فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اعلام این خبر، گفت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس شهرستان در افزایش امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان به عنوان یکی از اولویت های اجرایی پلیس، با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان اراک در بهمن ماه سال جاری ۱۵ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالکان وسایط نقلیه شد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این عملیات ها تعداد ۶ نفر سارق نیز شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل  پرونده به  مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پیرامون تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند .

کاهش ۱۰۰ درصدی جانباختگان سوانح رانندگی در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از افزایش ۷۷ درصدی کشفیات انواع سرقت و ۱۰۲ درصدی دستگیری سارقان و کاهش ۱۰۰ درصدی جانباختگان سوانح رانندگی در ۱۱ ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی “در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های همکاران انتظامی در سطح شهرستان، از ابتدای سال‌جاری تاکنون کشفیات انواع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد افزایش و دستگیری سارقان، ۱۰۲ درصد افزایش داشته است .

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان با پلیس، اعلام کرد: بیشترین سرقت ها در سطح شهرستان از نوع سرقت های خرد بوده که توسط افراد معتاد انجام گرفته است .

وی ادام داد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز در برنامه ریزی عملیاتی پلیس شهرستان، شاهد افزایش ۳۶ درصدی دستگیری معتادان در سطح شهرستان فراهان بوده ایم .

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در پایان با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی آمار جان باختگان تصادفات در معابر درون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح این شهرستان گفت:‌ تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های شهروندان است و تلفن ۱۹۷ نیز به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، است .

کشف محموله میلیونی لوازم آرایشی قاچاق در ساوه

در عملیات پلیس شهرستان ساوه یک دستگاه خودروی حامل کالا توقیف و در بازرسی از آن مقادیری لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد .

سرهنگ ” پرویز اسدی ” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس  این شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند .

وی اظهار داشت: با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در محل حاضر و با کنترل خودروهای عبوری، پس از گذشت ساعاتی، خودروی مذکور را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و با انجام عملیاتی متوقف کردند .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی موفق به کشف مقادیری لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال شدند .

وی افزود در این عملیات، راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد .

دستگیری ۱۱۵ نفر در طرح های پاکسازی پلیس در زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری ۱۱۵ خرده فروش مواد و سارق در عملیات های اجرایی پلیس این شهرستان در یک ماهه گذشته خبر داد .

سرهنگ “محمدرضا روشندل ” در تشریح این خبر گفت: برخورد قاطعانه با متهمان و برنامه ریزی لازم در ارتقاء امنیت اجتماعی طی بهمن ماه امسال در شهرستان زرندیه با جدیت دنبال شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳۴ سارق در این طرح ها اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران انتظامی، ۴۱ فقره از سرقت ها کشف و اموال کشف شده از سارقان به مالباختگان تحویل داده شد .

این مقام انتظامی در ادامه یکی دیگر از اولویت های اجرایی پلیس شهرستان را برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر بیان کرد و گفت: در راستای  اجرای این طرح ها تعداد ۷۰ نفر از معتادین و همچنین ۱۱ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند .

سرهنگ روشندل در خصوص میزان کشف کالای قاچاق در یک ماهه گذشته در این شهرستان خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی مجموع کالای قاچاق کشف شده؛ در این بازه زمانی در حدود یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به توقیف ۸۱ خودرو و موتور سیکلت متخلف افزود: طرح مبارزه با تخلفات و جرایم در این شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.