صفحه اصلی / استان ها / هرمزگان / حاشیه‌های انتخاباتی که برگزار نشد…
حاشیه‌های انتخاباتی که برگزار نشد…

حاشیه‌های انتخاباتی که برگزار نشد…

انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس که قرار بود امروز 11 اسفندماه از ساعت 8 صبح هم‌زمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار شود، با حواشی زیادی روبه‌رو بود.

انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس

به گزارش کسب و کار نیوز، تلاش خبرنگار این خبرگزاری برای گفت و گو با معاون امور استان‌های اتاق ایران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان و رئیس فعلی اتاق بازرگانی بندرعباس، بی‌نتیجه ماند.

این در حالی است که رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معدنی و کشاورزی در گفت و گو با یکی از رسانه ها اعلام کرد: انتخابات اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع معدنی و کشاورزی بندرعباس به تعویق افتاد.

خلیل قاسمی افزود: این انتخابات قرار بود امروز ساعت ۸ صبح برگزار شود که به علت اعتراض عده‌ای از اعضا به ۱۸ اسفندماه شنبه هفته آینده موکول شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع معدنی و کشاورزی بندرعباس اضافه کرد: افزودن شماری افراد به فهرست نامزدها از مرکز در دو روز گذشته باعث اعتراض بقیه نامزدها و لغو انتخابات شد.

وی با بیان این‌که بر اساس آیین نامه باید حداقل یک هفته قبل از برگزاری انتخابات فهرست نامزدها نهایی شود، اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از تجار و بازرگانان و فعلان اقتصادی در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس حق رای دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ملخ صحرایی

هرمزگان در پیشانی مبارزه با ملخ صحرایی

به گزارش ملخ صحراییبه مقل از ایسنا,علی باقرزاده همایی با بیان اینکه این استان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.