صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دی بروین: اگر لیورپول قهرمان شد، من اولین نفر تبریک می‌گویم
دی بروین: اگر لیورپول قهرمان شد، من اولین نفر تبریک می‌گویم

دی بروین: اگر لیورپول قهرمان شد، من اولین نفر تبریک می‌گویم

هافبک بلژیکی منچسترسیتی عنوان کرد در صورتی که لیورپول به قهرمانی در لیگ برتر برسد، جزو اولین نفراتی خواهد بود که این مفوقیت را تبریک خواهد گفت.

کوین دی بروین

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از تلگراف، ۱۰ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است و لیورپول با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد. رقابت دو تیم برای قهرمانی بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شود.

کوین دی بروین هافبک منچسترسیتی درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت: ما فصل گذشته در این مقطع ۱۲ امتیاز اختلاف داشتیم و الان با یک امتیاز از لیورپول عقب هستیم و به همین خاطر باید به آنها تبریک گفت. اگر ما همه دیدارهای خودمان را ببریم و لیورپول نیز همه دیدارهایش را ببرد و قهرمان شود باید به آنها تبریک گفت. من خودم اولین نفری خواهم بود که این موفقیت و قهرمانی را به لیورپول تبریک خواهم گفت. برنامه بازی‌ها خیلی فشرده است ولی ما می‌خواهیم همه دیدارهای خودمان را برنده شویم. باید ببینیم با این شرایط در پایان فصل چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

دی بروین در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: هنوز ۱۰ دیدار دیگر باقی مانده است و باید ببینیم چه شرایطی پیش خواهد آمد. همانطور که گفتم ما تمام تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است و تلاش می‌کنیم همه دیدارهایی که در پیش داریم را با برد به پایان برسانیم.

لیورپول این هفته دیدار دشواری خواهد داشت و باید در داربی مرسی ساید برابر اورتون در خانه حریف قرار گیرد و منچسترسیتی نیز به دیدار بورنموث می‌شود که این هفته شکست سنگینی برابر آرسنال متحمل شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.